Nekad Jocke123 | Chef-jobb ansökan [Vanilla]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jocke123

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vanilla unicorn

Vad heter du IRL? Joakim

Vad heter du på discord? Jocke#7961

Hur gammal är du? 14 är född 2008:)

Hur länge har du spelat på Unive? cirka 6-8 månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? ska kanske köpa upp blodline men det stoppar inte mig för att bli chef:) Jag kommer först att fixa så det är öppet 3-4 gånger pär vecka, sen fixa mer anställda för det är typ aldrig öppet, fixa jätte mycket mer inom rpn för tycker det är roligt att rpa är typ det ända jag gör om jag inte spelar cs, sen gillar jag social rp det är min favo sak att göra snacka med sköna personer och allt sånt, tycker det är bra att jag är chef för är typ inne hur länge som helst om jag inte är i skolan och är servervakt så kan mycket inom Unive pga har spelat den servern länge + min enda server:) Unive forlife❤ Ska fixa allt så det blir unives bästa club:)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har mycket erfarenheter är inne mycket har jobbat på splitsides, bahamas och Galaxy men Unicorn är det bästa jag vart med om specielt i club aktigt men skulle fixa allt inom cluben. fixa personal, strippor, samarbeten och mycket mer:) kan rpa super bra eftersom jag har spelat på Unive länge:)

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 16:00-22:00
Tisdag: 16:00-22:00
onsdag: 15:30-22:00
Torsdag: 17:00-22:00
Fredag: 15:00- hur länge som helst
lördag: hur länge som helst
söndag: när jag vaknar till 22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart:)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej såklart:)

Har du läst våra Regler? Ja självklart:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka