Ej Antagen gyroseater_ | Chef-jobb ansökan [Vanilla Unicorn] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

getithowyouliveit.

Icke Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vanilla unicorn

Vad heter du i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? kebab.151.

Ange ditt födelsedatum: 15 Augusti 2009

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i snart 5 månader och på den korta tiden så har jag lärt mig hur jobb rpn fungerar på unive och hur man ska hatera olika jobb på olika jobb

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har erfaren heter inom Securitas som rekryterare då securitas är ett väldigt stress fullt jobb samt har jag jobbat på marja lisas tidigare som erfaren då jag var extremt bra på mitt jobb och var extremt aktiv då jag gillade att jobba där men senare fick jag sparken pga att jag hade blivit helper och inte hade tid att rpa då jag slutade jobba där så att någon annan kunde ta min plats sedan så har jag jobbat på Grove streat pizzeria då jag jobbade väldigt bra och alla kunder och medarbetare som jag haft tycker att jag haft rolig jobb rp och att det är kul att rpa med mig

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag skulle vilja förbättra detta jobb med att göra det mer aktivt och anställa mer personer och göra massa olika event då man kan vinna lite pengar eller olika fester varje fredag då folk kan komma ha en bra och rolig tid i unicorn

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara extremt aktiv och helst mest aktiv av alla som jobbar där och helst så skulle alla som jobbar där vara i tjänst minst 3h varje vecka så att vi kan hålla konstant aktivitet och hålla unicorn en av de mest aktiva yrken i unive staden

Har du läst våra Regler? ja det har jag, Tack för ni läst min ansökan till chef på vanilla unicorn

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka