Nekad Jocke1 | Räddningstjänsten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jocke1

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 28 Mars 2002

Vad heter du på discord? Malteeelök#0001

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? över 300

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 1-3 timmar per dag

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? över 300

Vad heter du? Joakim

Hur gammal är du? 02a

Har du B och C-Körkort? Ja

Varför ska du bli anställd? Räddningstjänsten är ett roligt och spännande jobb där man känner att man hjälper till. Jag kommer brinna för jobbet och jobba mycket. Jag kommer bidra till att staden blir trygg och människorna har en pålitlig räddningskår. Jag kan hantera bra under stress och kommer se till att hjälpa folk.

Varför ska du bli brandman? Som sagt är jag bra på att göra beslut under press och jag kommer göra mitt bästa för att hålla staden trygg. Brandman är ett viktigt och seriöst jobb som jag skulle klara av.

Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? Ja på en annan server som hette swedish knight rp spelar it på den längre

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Radio disciplin är mycket viktigt inom vården då radiodisciplin kan leda till att viktig information inte nås fram till mottagaren på grund av att radionätet är belastat med någon annan. När man pratar i radion är det viktigt att:
Inte skrika
Prata tydligt
Vara kortfattad

Du får larm om brand, vad gör du då? jag hoppar in i brandbilen med mina kollegor och åker till branden där man sedan kollar om det är civila som är skadade t.ex, Därefter kan man börja på med att släcka branden.

Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? Kollar så att ingen är allvarligt skadad eller ligger fast klämd mellan bilarna. Om bilarna brinner måste man få ut personerna ur bilarna så fort som möjligt och därefter påbörja släckarbete. Då man säkrat upp platsen och släckt en eventuell eld så inväntar man på ambulansen, eller kör de skadade personerna beroende på skador och om ambulans ej hinner fram och

Har du några andra frågor? nej

Hej!

Glad att du är intresserad av räddningstjänsten. Men tyvärr har din ansökan blivit nekad. Detta är eftersom att du måste utveckla dina svar på scenario fårgorna. Du får gärna ansöka igen med mer utvecklade svar.

Mvh
Räddningstjänstens Ledning

Tillbaka