Accepterad Jocke Palltnacke | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jocke Palltnacke

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/eddeking1608/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? Edvin#1386

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2005

Berätta om din karaktär. Jocke är en 20 årig kille. Han har inte haft en lätt uppväxt, hans mamma dog när han var 15 och hans pappa stack när han var 18. Jocke bestämde sig då för att flytta till en ny stad för att starta ett nytt liv. Han har redan träffat många nya vänner och han tycker om att hänga på Piren med sina vänner. Han har kommit in i staden väldigt bra och han tycker att han tagit tag i sitt liv och han har förändrats mycket. Han har även jobbat mycket med bilar som liten innan hans pappa stack, han fick då möjlighet att jobba i en verkstad med sin pappa. I framtiden funderar Jocke på att börja på Mekonomen då han gillar att pyssla med bilar, men bara Jocke kan bestämma vad som kommer hända här näst.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem eftersom jag länge spelat på servern och jag kommer försöka att skapa roliga och kreativa scenarion. Jag kommer att se till att folk har en rp att se upp till så dem själva kan få inspration till att göra roliga scenarios och hålla hög rp. Jag vill även bli medlem eftersom detta är den roligaste servern jag spelat på och spelarna på servern är mycket sköna och staffsen håller hög nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till hög och seriös rp. Jag har länge spelat på servern och jag kommer göra allt i min makt för att RPn ska bli hög och rolig för alla spelare på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man gör inte scenarion för att vinna. Utan man skapar scenarion för att både motparten och en själv ska ha ett roligt scenario. Detta gör att ingen blir sur och det gör så att båda parterna har det kul och ingen bryr sig om vem som vinner scenariot.

Hur hittade du Unive? En vän

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka