Accepterad Jocke Palltnacke | Ban överklagan [sjoturtle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jocke Palltnacke

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/eddeking1608/

Ditt Hex-ID: steam:110000118a9b4a6

Vad är din discord tagg? Edvin#1386

Vem var det som bannade dig? sjoturtle

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "landar helikopter på trygghansa"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen är nog att sjoturtle tyckerdet är konstigt att landa en hilikopter på trygghansa. Det som sjoturlte såg var förmodligen bara när jag landade fast jag i själva värket kört helin ett tag. Jag hade då några kompisar som jag skulle lämna av på trygghansa, jag kollar då och ser att det är max 1-2 bilar som står det vilket innebär att det finns gott om plats för en helikopter att landa på andra sidan parkeringen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt så skulle jag lämna av några kompisar som jag hade i helin, jag kollar då hur läget ser ut på trygghansa och ser då att det är nästintill tomt. Jag bstämmer mig så för att åka ner på andra sidan av parkeringen för att släppa av mina kompisar. Jag släpper av dem och sedan åker jag upp i luften och åker vidare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga både och. Om man tänker direkt utifrån regler osv så förstår jag att han bannar mig. Men om man kolar utifrån suntförnuft så var klockan nästan 24 vilket gjorde att knappt någon var där. Om det hade varit mitt på dagen och det hade stått ett flertal bilar på parkeringen hade jag inte landat. Men nu var klockan sent, det var knappt någon där och då lämnade jag av mina kompisar på andra sidan parkeringen och droh.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för fortkörning x2. Detta har gjort att jag har tänkt på hur jag kör inne i stan genom att hålla hastigheter. Jag har blivit bannad för PWG 1x då jag körde upp en bmw för en backe. Jag lärde mig då att istället ta en offroad bil för att öka rp nivån på scenariot. Jag har blivit permabannad 1x pga att jag va med i en dc server där en grabb skicakde en olämplig gif. Av detta har jag lärt mig att inte vara med i onödiga servrar utan att jag nu bara är med i nödvändiga dc servrar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort var att landa på ett annat ställe. Men just där och då så tyckte jag att det är en stor parkering, det var lite folk och jag landade snabbt och sedan drog jag. Men som sagt, det jag hade kunnat gjort var att landa på ett bättre ställe.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig är att jag inte kommer köra helikopter och landa på onödiga platser. Jag kommer i framtiden köra helikopter när det är större scenarion, och jag kommer landa på stora öppna platser där inger befinner sig för att mindska risken för onödiga banns i framtiden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka