Nekad Jocke Jacksson | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mattsson1

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
854
Reaction score
39
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013230438/

Vad är ditt namn i verkligheten?

Vad är ditt discord namn? MATTSSON#1863

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jocke Jacksson, Han är väldigt omtänksam men har väldigt svårt att lita på folk. Han har väldigt svårt att lita på folk för under hans barndom så blev han väldigt illa behandlad i hans hem. Hans föräldrar slängde ut Jocke från sitt hem. Jocke Jacksson drömmer om att hitta den rätta, Få ett bra jobb och skaffa en familj. Men Jocke har svårt att hitta kärleken för att han har så svårt att lita på folk. Jocke Jacksson är 23 år och har tidigare jobbat på Coop och Netto. Just nu söker han nytt jobb för han tröttnat på dom andra jobben som kassörska.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja bli medlem på Unive för att jag tycker servern har väldigt bra RP och tycker den är allmänt rolig. Ägaren gör ett bra jobb och håller servern uppdaterad vilket gör mig väldigt intresserad av servern. Om jag blir Medlem så kommer jag vara extra noggrann och så fort jag ser någon/något som inte stämmer kommer jag rapportera det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Allt, Jag kan RP:a så bra det bara går, jag kan försöka se till att andra RP:ar så bra som möjligt. Jag kan Raportera ifall jag ser någon som spelar för att förstöra och inte RP:a, Jag kan göra staden tryggare och försöka göra så flera människor flyttar till staden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alltså du låter den andra parten vinna för att den också ska få ha kul och inte bara spelar för makt o pengar.

Hur hittade du Unive? Jag har tidigare varit medlem på Unive och spelat på servern men då hittade jag den genom Vänner.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka