Nekad joarsundin | Medlem ansökning [Hubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

joarsundin

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Joar

Vad är ditt discord namn? emejoar8359

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2013

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ludvig Johnson 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Omstäcksam och lite arg ibland

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Ludvig Johnson och är född den 4:e november år 2000. han har precis flytta till denna stad med förhoppningar om att vända sitt liv om och börja på nytt. Ludvigs uppväxt var inte enkel för han allt med hans föreldrar till dråger. redan som 12 åring fick han tag på knark och anvende det. Medan han var utte och gjorde krimienla saker bråkade Hans föräldrar hemma. Det var no därför han blev kriminel. Efter ett tag fick han foster familj. Efter en väcka hade han flytt. Han fick bo på gatan. Han behövde sckafa jobb. Han fick jobb på ica. Det gick bra ett tag tills att han blev sparkad från sitt jobb.han blev ledsen han ville bara starte om så han packade och flyttade till unive. Han hörde att det var en bra stad så han flyttade. Han kommer nog få mogna ch bra jobb.kompisar där o

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och engagerad rollspelande där jag fokuserar på att skapa roliga och realistiska scenarion för både mig själv och andra spelare. Jag värdesätter bra kommunikation, respekt för reglerna och att utveckla min karaktär genom långsiktig karaktärsutveckling. Jag försöker alltid bidra till att alla inblandade får en bra RP-upplevelse.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid försöker vinna själv, utan att man fokuserar på att skapa ett bra och realistiskt scenario för alla inblandade. Om situationen naturligt leder till att min karaktär förlorar, blir gripen eller misslyckas, accepterar jag det och spelar vidare på konsekvenserna istället för att försöka undvika dem på orealistiska sätt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag körde utan körkort och mot rött så jag vart stoppad och fick böter. Det misstaget lärde jag mig av.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: Använder sitt fordon som ett vapen. RDM: dödar någon utan anleding. COPBAIT: Är att få polisens uppmärksamhet te.x Du befinner dig vid ett trafikstopp och bredvid dig står en Polis. Och duu kör mot rött.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej
 
Nekad.
Anledning: Plagiat.
Länk på ansökan du kopierade av:
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top