Accepterad joachim | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

stekbritt

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: joachim

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198286230764/

Vad är din discord tagg? piminator1 #8311

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? rdm

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja den va fel aktig ban. scenariot va att vi va sjukhuset jag och min polare. de va en grabb där som börja hetsa kalla mig opassande grejer som (Arab,Nästa gång röstar jag på sd, du lever bidrag arab jävel, prata svenska) och han ville jag skulle gå utanför green zone och ville inte de för ville inte lägga så mkt vikt på honom. sen började han slå på mig och de klart vi skyddar oss så min vän slår ner honom för skydda oss deklart vi inte vill dö, Men folk gråter ju när dom dör och är hetsiga och förlårar striden. Han starta vi avsluta.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej har inte blivit avstängd innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut hade man de men de va aldrig menningen de som hände hände de va han slår mig jag och min vän slår ner han punkt. absolut kan man gö saker annorlunda men i detta scenariot va de svårt gö ngt annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut inte pga av vi gjorde inte fel. men förstår enda på ett sett att ni admin reagerer och lägger ban. Men sen vet jag inte om han sa något som inte stämde till er så ni valde bana eller hur det va. om jag kan tillägga har jag dyselxi och adhd så kan skrivit något fel. Tack för mig!

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd! Men tänk på i framtiden att du inte ska bryta ditt rp för att någon annan gör det.

Med vänlig hälsning, Alex

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka