Accepterad Urban112 | Ban Överklagan [Strömmen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Urban112

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199210826650/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a8a0b9a

Vad är din discord tagg? urban112

Vem var det som bannade dig? strömmen

Bild på banmeddelande: 12.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för både brist på information men även för att vi valde att hoppa ut och rikta innan vi hade fört en riktig konversation med motparten, vi hade pratat me hans vän väldigt mycket trodde han då va me i konversaskonen men de va han inte jag förstår från hans håll att de blir fel men jag valde skjuta för han körde fram och tillbaka för att på nått sätt komma där i från vi skulle ta han men blev inte så jag fattar mitt mistag och godtar de och kommer inte gö om jag hade kunnat gjort de anorlunda och gjort de i ett bättre läge förstår mina mistag och hur han ser på https://cdn.discordapp.com/attachments/1407773720633671771/1417205403959427183/MedalTVFiveM20250915193630-1757958465.mp4?ex=68caf462&is=68c9a2e2&hm=17f97ce2672e7871747885e1d2127c0dbadac2b2efe7f7c9532a03313642c4a4&

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte på östra motorvägen upp mot paleto när vi strax förbi sandy stötte på lite bilar som tillhör ett av våra allierade gäng. När vi stannade så snackade vi lite alliansen emellan och såg efter ett tag denna lambon som då enligt alliansen tillhörde vice bossen i ett gäng som vi har krig med. När vi får reda på att vice bossen sitter i bilen bakom väljer vi att sakta åka dit för att ställa en bil framför och en bil bakom för att göra det svårare för personen att ta sig därifrån. När vi ställt en bil framför och en bil bakom så väljer vi att hoppa ut för att då rikta vapen och kidnappa, då väljer motparten att köra in i bilen framför för att skapa yta och då köra iväg med flertalet vapen riktade mot sig och det är då vi väljer att avlosa skotten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser bannen rätt men jag känner även att motparten skulle även också få nån slags ban som inte då hände jag fattar mina fel, men shot on shit tycker jag är lite att ta i då vi hade ändå prata lite me hans andra grabbar/kompisar vi hade då prata lite tänkte att han va me och prata men det va han inte tycker bannen shot on shit är lite felaktig men förstår va ni ser i de och även han i detta jag ber så hemskt mycket om ursäkt för de jag gjort och kommer inte göra om de då jag har lärt mig att man inte ska gö så i ett senario utan hade kunnat gjort andra saker i ställt som jag då inte gjorde men fattar klart va ni ser i detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad nån gång tidigare för fler år sen råka vdma en person och jag lärde mig att va försiktig i såna lägen och att man får problem för de man gör jag förstår att jag har gjort fel och fattar de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat försökt pratat lite mer med han även om jag trodde han va me och prata va han inte de och fattar då att de blir fel men jag sa ut ur bilen när jag rikta och han väljer då att kö fram och tillbaka in i min bil och in i den bakom han och då väljer jag att skjuta mott bilen för att lyckas överleva men hade kunna prata mer med han innan jag hoppa ur och rikta men dom vägra nästan prata då vi försökte skaffa en kontakt 10 min inan händelsen och dom vägra prata vet inte va de va då men ja dom vägra iallafal vi hade även en plan hur vi skulle gö en lura den andra bilen bort och vi tog visen kanske lite dåligt av oss att inte prata mer me dom jag förstår er och godtar mina misstag och kommer till nästa gång att tänka i genom de lite mer och försöka bilda en längre chat mellan oss innan man går till atack om man då behöver de inte alltid man behöver göra sånt men jag fattar va ni ser i de hela.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag hade kunnat gjort de anorlunda.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka