Nekad JJ424 | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JJ424

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? JJ

Vad heter du på discord? jj424

Ange ditt födelsedatum 3 November 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Beror på helt och hållet speciellt nu när det är sommarlov men kommer minst vara inne mer än 5 timmar oavsett vad för brukar vara vaken sent oftast.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Riktigt länge samt har spelat här sen 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har inte blivit det just nu var det typ runt 2021

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att vara Servervakt innebär att man bär ett ansvar över det som händer på servern. Främsta uppgifterna handlar om att avlasta staff teamet, men samtidigt som att utföra ett professionellt jobb. Servervakter ska vara förebilder för dom som är medlemmar och visa framfötterna hur man ska bete sig och rpa på det bästa sätt som finns inom unvie roleplay. Kommer vara aktiv och ifall någon icke medlem eller någon medlem behöver några frågor så kommer jag vara där för dom och stå upp. Sen så är det viktigt att inte kicka fel för det kan förstöra ett scenario t,ex!

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom jag vill underlätta för staffsen att inte behöva ta sin tid att kicka folk i piren t,ex då istället kommer jag vara där och hjälpa till och då kan staffsenn specca dom större scenarion. Tycker att jag passar bra till denna roll eftersom jag kan kriminella rpen och den vanlja rpen och har ju dessutom vart här sen 2021 så vet hur allt fungerar samt att jag vill utveckla servern så bra som möjligt. Så kortfattat Jag som servervakt kommer försöka underlätta jobbet för staffs ingame där jag kan hjälpa till att ta åtgärder på folk som lallar, gör regelbrott och förstör. För att kunna ta åtgärder på folk kan man använda sig utav /svban eller även /kick. Jag har goda erfarenheter inom comands. Jag vill just bli för att kunna skydda servern som servervakt och kunna få ut nytta som servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Servervakt abuse eller korruption kan vara ifall man revvar sina vänner när de till exempel dött i scenario eller liknande. Ett till korruption kan vara att man svbannar andra men inte sina vänner för att man känner dem. Servervakt abuse är att man använder sin makt på fel sätt bara för att man har makt. Ett till Servervakt abuse är att man har toggleid under scenario för att få ut vinst utav scenariot. Så korruption är att man överanvänder sina perms och abusar det. Det är Sv abuse och korruption. Kortfattat-
Som servakt kan man abusea genom att reva sig själv och andra men kan även använda toggle id i scenario detta är absolut förbjudet.Ifall någon vill ha ress så ber jag dom att skicka klipp i pm till mig och ifall jag anser att det var en bugg eller något liknande så ressar jag men kommer absolut inte ressa dom ifall dom har dött i ett skottscenario och ifall jag dör så kommer jag inte att ressa mig. Får ändast använda /toggleid ifall det är t.ex slagsmål i piren och jag behöver kicka några annars så har jag ingen nytta till att använda /toggleid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka