Accepterad Jimmy Guliano | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jimmy Guliano

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198367230463/

Vad är ditt namn i verkligheten? Saman Omar

Vad är ditt discord namn? Jimmy#7048

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2003

Berätta om din karaktär. Jimmy Guliano är 20 år och växte upp i ett kriminellt område, där hela hans släkt blev dödade av olika gäng. Hans föräldrar blev stick mördade medans han tittade på och hans släktingar har blivit skjutna eller mördade på ett annat sätt. Jimmy var stark och fortsatte att kriga på, det fanns inget som kunde stoppa honom. Jimmy har väldigt många fiender och det känns som nästan alla är hans fiender. Jimmy var väldigt fattig och hade ingen kvar som kunde ta hand om honom, så han låtsades vara vän med fienderna för att få tak över huvudet och mat på bordet. Detta gjorde så att han fick kontakt med fiendernas kontakter, han ville egentligen inte jobba med sina fiender men han blev tvungen. Han fick tillräckligt med pengar för att försörja sig själv och just nu mår han bra. Han ville inte vara en av sina fiender, för en fiende ska vara din fiende och inte din kompis. Jimmy börja samla på sig grabbar och massor med kontakter under tidens gång, så han slutade hänga med fienderna. Nu vill dom åt honom, dom vill mörda han som dom gjort med hela hans släkt. Detta får inte hända, namnet Guliano får inte bara dö ut, han måste kämpa för sitt folk, sina generationer och sina gener. Jimmy har inget att förlora, han kan köra hur hårt som helst och han är hur rå som helst. Han har tappat hoppet på mänskligheten efter allt han fått uppleva och empati är inget som lever kvar i hans kropp. Det enda han har kvar är sina grabbar som han fortfarande inte litar till hundra på, men han skulle fortfarande dö för dom. Jimmy vill inte vara den som är en liten pojke, han vill kunna förtjäna sin respekt, han vill kunna skydda sig och sitt namn. Han kanske har tappat hoppet på mänskligheten men inte sin stam(Gulianofamiljen). En dag vill Jimmy kunna berätta för sina barnbarn att han var den som rädda namnet Guliano när ingen fanns för honom och att han blev något från ingenting. Vapen, mord, lik och rån är inget ovanligt för Jimmy, det har han upplevt och det är en del av hans vardag. Jimmy är beredd att göra vad som helst för att bevara och rädda sitt namn. Han har inga intressen kvar och ingen själ men godhet har han fortfarande kvar, det finns inget mer än att få bära gun och skydda sig själv som fångar hans intresse. Idag är Jimmy tillräckligt stor och erfaren för att veta gatans regler, han är både fysiskt och psykiskt förberedd att bli kriminell.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra med bra rp och inspirera andra till att rpa seriöst. Jag kan få folk som lallar att känna sig töntiga. Sedan vill jag också kunna ansöka om den kriminella rollen, för att det känns som en intressant roll att få rpa. Min kriminella rp är på en väldigt seriös och gö nivå och det kommer bidra till att folk också börjar rpa lite seriösare

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? först och främst är det för att kunna bli kriminell, men det brukar ta lång tid så jag hade kunnat jobba på mekonomen så länge eller något annat. Sen tycker jag väldigt mycket om denna server och den känns väldigt seriös, så varför inte bli whitelistad

Hur hittade du Unive? Alla mina kompisar spelar på denna servern och dom lärde mig hur man söker whitelist osv.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli kriminell, och kunna göra kriminella handlingar för det känns som saker händer hela tiden när man är kriminell och det är väldigt intressant. Men om inte det skulle funka skulle jag lika gärna kunna jobba som mekonomen och laga bilar för det känns som att det behövs.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka