Jimmy Guliano | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jimmy Guliano

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Aleksander Omar

Vad är ditt discord namn? .santorini.

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2003

Berätta om din karaktär. Jimmy växte upp i en tuff stadsdel där kriminalitet var vanligt förekommande. Trots att han själv aldrig var inblandad i något olagligt, blev han ständigt misshandlad av de som var. Han förlorade sina föräldrar tidigt och var tvungen att överleva på gatan innan han till slut fick jobb på PostNord. Trots allt det svåra som hände behöll han alltid hoppet om att göra något meningsfullt med sitt liv. Han vill motbevisa alla runt honom och se till så att ingen går igenom det han fick uppleva. Hans dröm är att bli polis och göra sin stad säkrare för alla invånare. Han tror på att även de som växer upp i svåra förhållanden kan göra positiva förändringar. Jimmy är känd för att vara hjälpsam och vänlig, och han är alltid redo att ställa upp för dem som behöver det. Han ser sitt framtida yrke som polis som ett sätt att göra samhället tryggare och göra en verklig skillnad. Idag är Jimmy en helt vanlig medborgare som är älskad av sin omgivning på grund av sitt glada humör och sociala liv. Hans vänliga och öppna personlighet har gjort honom till en omtyckt person i sin närmiljö.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli medlem för att kunna använda mitt rollspel ordentligt och ha chansen att prova på fler saker. Att vara medlem skulle ge mig möjlighet att göra fler roliga saker och vara med på fler event. Jag ser fram emot att spela olika roller och interagera med andra medlemmar på servern och hoppas på att vara en del av en trevlig gemenskap.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar som en utmaning eller ett hinder för de andra spelarna. Istället för att bara fokusera på sin egen karaktärs framgång, tar man på sig rollen som en motståndare för att göra spelet mer spännande för alla. Det handlar om att skapa konflikter och utmaningar som de andra spelarna måste övervinna för att fortsätta historien eller nå sina mål. På så sätt bidrar man till att göra spelet mer intressant och underhållande för alla. Det kan alltså vara en del av rollspelandet att ibland agera på den så kallade "förlorande sidan".

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst reglerna. Vi har exempelvis RDM som i princip betyder att man dödar någon utan anledning, copbait Att inte försöka få polisens uppmärksamhet på ett olämpligt sätt, FearRP att inte va rädd om att dö för att det är ett "spel".

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rollspelat ett tag nu både polis och kriminell på olika servrar

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är engagerad i rollspel och vill bidra till en positiv spelupplevelse för alla. Jag är redo att följa serverns regler och delta aktivt i servern.

Tillbaka