Nekad Jimmy Andersson | Medlem ansökning [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jimmy Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198254156524/

Vad är ditt namn i verkligheten? Modi Cau

Vad är ditt discord namn? Modi08#8119

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Jimmy Andersson är född 4 December 2000 han är nyinflyttad i staden han har inte så mycket pengar han gillar att meka med fordon och köra dem. han har haft det väldigt tufft i hans barndom hans syra blev mördad och hans pappa dog av hjärtattack. Han har jobbat som skogshuggare men han fick sparken för att han hade så mycket problem med hans psykiska mående. Han vill bli polis för att han gillar att hjälpa andra. Han gillar att slösa sina pengar på hans Volvo 850 men den blev skrotad så han fick ta hans mammas bil varje dag i två år efter allt det han går genom ville Jimmy skaffa ett bra liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vill bli medlem på servern för att utveckla mitt RP på denna unika servern. Jag har spelat på denna servern i några veckor nu och tycker att det finns så mycket att göra på servern. Jag vill bli medlem för att kunna skaffa ett bra jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört mycket bra saker om denna servern och har hört att ni har många aktiva spelare och tar rp mycket seriös.

Hur hittade du Unive? jag hittade den i server browsern. Jag trodde att denna servern skulle vara som dom andra men det var den inte den var mycket bättre än dom andra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli en så bra rp spelare som möjligt och mitt mål med rp är att jobba som polis.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på servern är att var omtyckt och få bra med pengar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka