Accepterad JimmieÅkesson | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Uncle Bao

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SalimShadyUnofficial/

Ditt Hex-ID: 11000013d01a3f8

Vad är din discord tagg? BadLandChugs#0852

Vem var det som bannade dig? Lanex

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Namnlös.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har faktiskt ingen aning varför staffs valde att banna mig, det står ingen anleding och jag gjorde inget fel. Så tyvärr vet jag inte varför de valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde inte så mycket, jag och min kompis åkte runt i stan och gjorde ingenting. Sedan så skulle han gå och käka så jag bestämmer mig för att åka till piren för att kolla på bilar. Jag kommer till piren och och det är ingen där så jag fortsätter förbi polishuset nere vid stranden och blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig eftersom jag inte har gjort något fel överhuvudtaget. Senaste gången jag läste reglerna så var det inte ett regelbrott att åka runt i en bil i staden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De gångerna jag har blivit bannad var när jag började spela på unive. Resten har varit felaktiga bans och blivit bortagna direkt. Men jag har lärt mig av mina bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som jag har skrivit så har jag inte gjort något fel. Så nej, jag hade inte kunnat gjort något annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det finns inte så mycket att lära sig eftersom jag inte har gjort något fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Bytt namn på dc. ᲼᲼᲼᲼᲼᲼᲼᲼#3357
Mellanslaget är ett osynligt namn.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka