Accepterad Ragge123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ragge123

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199145465345/

Ditt Hex-ID: steam:110000146a4b601

Vad är din discord tagg? Ragge123

Vem var det som bannade dig? Suecia

Bild på banmeddelande: calle balle.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har ingen bild på ban meddelandet och kan inte ta screenshot. jag tror att jag blev bannad för att jag körde in i en annan bil med min bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en kille som var elak mot mig och körde in i min bil lite och sedan körde jag in i han tillbaka sedan åkte jag iväg så hämtade han en ny bil så körde han och hans kompis in i mig så gick min bil sönder och sedan så hoppade jag ut och sköt han på stranden vid piren sedan sprang jag in under piren och gömde mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte det men jag skulle verkligen vilja spela på servern och så har jag lärt mig av mitt mistag och kommer inte göra om det. Jag tycke dock att det var lite konstigt att jag fick tre dagar ban och den andra killen inte fick någon ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidagare och det vara när jag inte rpade på mina skador men efter det så har jag rpat på mina skador med /me och så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat åka iväg och strunta i att han var elak och inte skjutit han

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man borde ha medal eller något annat sätt att få klipp på och att man inte borde göra saker tillbaka även om dem andra också gjorde fel. jag har också lärt mig att man borde åka iväg eller springa iväg i fall att någonting sådant händer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka