Accepterad Jifraah | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jifraah

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? Jifraah #8854

Ange ditt födelsedatum 30 Mars 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till Medlemskaps ansvarig är för att jag vill hjälpa till så att allt underlättas, och att alla medlemsskaps ansökningar ska ta snabbt innan dem bli godkända eller nekade. Jag har hört flera som har sagt att det tar lång tid för ens medlemskaps ansökan att bli nekad eller godkänd vilket jag tycker att så ska det inte vara, jag tycker att det ska kunna vara lite mer aktiva genom att godkäna och neka ansökningar snabbare och fortare så att folket som skriver ansökningarna ska bli nöjda och tänka såhär dem lägger faktiskt ner tid på folk som skriver medlems ansökningar. Sen vill jag ju som sagt göra så att det ska gå snabbare.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni ska välja mig som medlemskaps ansvarig är för att jag är duktig på att läsa texter och förstå vilket svårighetsgrad det är på dem t.e.x hur utförligt dem har skrivit ansökningarna o.s.v. Jag är också väldigt duktig på att ta muntliga intervjuer då jag har varit medlemskaps avnsvarig/whitelist ansvarig på andra servrar för länge sen, men jag har en del kunskaper om medlemsskaps ansvarig rollen, och hur man ska hantera den. :)

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta folk på ett trevligt sätt t.e.x som att Hej, hur har din dag varit, o.s.v. Man ska iallafall bemöta folk trevligt så att folk känner sig hemma och inte otrygga i sitt sätt att prata. Sen så man inte lägga för mkt krav på spelare som ansöker beroende på vilka kunskaper personen har t.e.x hur länge han har spelat FiveM och liknande. Man hör väldigt fort hur länge folk har spelat RP och så. Då jag har en hel del timmar på FiveM så känner jag igen folk som har med kunskaper om folk som kanske har lite minde kunskaper och inte har spelat lika mycket FiveM.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Liksom att vara medlem på Unive ska jag liksom tänka på att nu är jag medlem och att dem faktiskt gav mig en chans att spela på fantastiska Unive, så jag tycker faktiskt inte att man ska ta ett sånt beslut förgäves, det är ända hyfsat stort för dem som kommer inte såhär på en server som ligger på allt från 200 spelare till 400 spelare om dagen. Sen så som jag sa tidigare jag har en hel del kunskaper om det här, och jag har inte haft några svårigheter tidigare så jag ska nog kunna lösa det den här gången men om jag får en chans. Sen är det alltid så att man vill ju att det ska underlättas med alla så att alla kan läsa ansökningar samtidigt och göra sin egen grej liksom.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dem som har medlem på Unive ska följa alla regler strikt oavsett vad dem tycker, har man fått en chans att spela på Unive så man fan ta hand om den chansen man ska inte bara sumpa den eller ta den chansen förgäves då det är många som inte kommer in som kanske hade kunnat ta din chans istället, så man får alltid tänka på att vara seriös och ta chansen seriöst att kommer det tas återgärder eller liknande.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har under hela mitt liv haft en del ansvar som t.e.x ha varit staff/whitelist ansvarig medlemsansvarig och liknande, då jag har varit det många gånger så har jag lärt mig hur jag ska hantera stress och liknande, så jag har en hel hel del förkunskaper hur man ska hantera situationer och liknande. En medlemsskaps ansvarig har ju också tillstånd till att inte ta in folk den tycker lallar eller inte bryr sig då nekar man poå direkten, men vill ha en bra lång ansökan som är utförlig och sträcker sig åt att bli godkänd liksom.

Hur ser din aktivitetet ut? Sommarlov/Lov Mån: 09.00 - 03.00 Tis: 09.00 - 03.00 Ons: 09.00 - 03.00 Tor 09.00 - 03.00 Fre 09.00 - 03.00 Skoldagar: Mån: 16.30-00.00 Tis: 16.30-00.00 Ons: 16.30-00.00 Tor: 16.30-00.00 Fre: 16.30-04.00 Lör: 09.00 - 04.00 Sön: 09.00 - 00.00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server utan jag spelar bara på Unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag skulle vilja säga bara att jag är en duktig och erfaren medlemskaps ansvarig och jag har mkt kunskaper. Jifraah/ :)

+rep han försenar det och han verka ta andsvaret och hjälpa till och verkar snäll.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka