Accepterad Jhonny Blomqvist | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swe_vidoe

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Vidar Blomqvist

Vad är ditt discord namn? ! Swe_vidoe #9881

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Åke Anderson han bäste upp i en liten stad och hade inte så många vänner, Lars åkes pappa och Lars Åke brukade ofta mecka med bilar på friden lars Åke hittade sitt intresse väldigt mycket inom bilar. Lars åkes mamma var en hemma fru och jobbade inte hon tog mest hand om barnen, lars Åke hade inte så många vänner en av anledningarna till att han inte hade så många vänner var för att han var ganska utstött sen ung ålder. Lars Åke har nu flyttat till unive och vill starta upp på ett nytt liv Lars Åke söker nytt jobb och jag starta ett nytt framgångsrikt liv. Lars åke vill bli polis men han vet att utbildningen till polis är väldigt lång så medans han pluggar till polis så ska han läsa på mer om bilar och eventuellt jobba som mekaniker imellan åt. Lars Åke fyller snart 20 år gammal så det är dax för han att börja ta ansvar och påbörja sitt liv på nytt igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en god rp jag kommer alltid och bidra med en god rp på en hög nivå jag vill bidra så att andra kan rpa på en liga hög nivå som mig när de lär runt om mig jag vill även försöka hjälpa folk så att de tar rp seriöst och utvecklat sin rp så som jag vill utveckla min.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Båda parterna ska kunna följa regler men ändå ha kul båda parterna ska veta vad rp är och hur man rpar det spelar ingen roll om man vinner scenario eller inte för att om man har kul när man rpar så är det en vinst i säj. Så det handlar bara om att ha kul och kul har man om man följer reglerna.

Hur hittade du Unive? Jag fick tips av en kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka