Accepterad JHN | Ansökan till Servervakt [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JHN

Icke Medlem
Meddelanden
355
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad heter du på discord? JHN#1850

Ange ditt födelsedatum 20 Augusti 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag till fredag är jag inne kanske 3 till 5 timmar men på lov å sånt så kan de bli upp mot 7-12 timmar då jag spelar väldigt mycket dator, går online nästan alltid efter skolan när jag kommer hem om jag inte gör mat eller nå sånt annars spelar jag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Över 2 år eller nått sånt så har vart på Unive väldigt länge.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad 35 gånger många av dom bansen är av att jag va ny på servern unive va den första server jag spela fivem på så viste ingen under dom tiderna så fick ban lite då å då men nu kan jag alla regler som man ska kunna för att inte vara en problemspelare eller nått liknande. https://cdn.discordapp.com/attachments/1076889950408163338/1080813420540080168/image.png https://cdn.discordapp.com/attachments/1076889950408163338/1080813480191475722/image.png https://cdn.discordapp.com/attachments/1076889950408163338/1080813548680265819/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dom har som uppgift att se till så att rpn på server hålls till en bra nivå inte att folk springer runt å lallar å slåss, för då ska dom ha en sv ban som ligger på 60min/1 timme. En servervakt är bra för att kunna hjälpa staffs som har mycket viktigare saker för sig som att banna lallare på piren efter som en sv lika gärna kan göra det, då slipper satffsen lägg fokus på det å göra dom viktigare sakerna istället. Som sv så kan vi som är med i ett scenario eller nått liknande som inte nån annan staff är på så kan vi som sv se till så att rpn hålls på en bra nivå så att det inte blir så mycket lall. Efter som vi spelar på en rp server å inte lall server, när man är servervakt så tycker man att det är väldigt roligt så kanske man vill gå vidare till staff istället för sv å ta dom större scenario.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna få unive till en mycket bra rp nivå genom att kunna banna/kicka folk som bara lallar är bara vill förstöra scenarion och förstöra för alla andra som vill spela rp på bra nivå. jag som servervakt kommer se till så att rp nivån ska hållas så hög som möjligt efter som desså högre rp så blir det bara roligare och jag vill kunna dva bilarna som bara står över vägarna efter som vissa ställer dom där bara för att folk ska köra in i dom derför vill jag kunna dva bort dom. jag vill vara sv ifall inte nån staff är på platsen så kan jag se till så rpn hålls på en bra nivå.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse kan vara många olika saker det kan vara om du har en kompis som spelar och kanske dör eller blir dödad eller nått liknande så kanske dom vill att jag ska revva han det är en väldigt grov regel att bryta imot det kan leda till stora konsekvenser som p ban eller indragna roller. Du kan ha en sak som heter toggleid å det får inte användas i nått scenario efter som du kan se folks id genom väggar å vet vart dom är så kan du använda det. det är ett stort regel brott de med. Som kan leda till stora konsekvenser.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka