Jesusbarnet
Icke Medlem
- Meddelanden
- 94
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix
Ditt discordnamn: Jesusbarnet#1150
Ange ditt födelsedatum 15 December 2009
Varför ska just du bli staff? Jag ansöker till staff just för att just nu är jag MA och vill få mer möjligheter och kunna hjälpa till mer i unive. Jag också väldigt mogen och kan hantera kritik utan problem. Jag vill bli staff just för att kunna hjälpa folk som inte vet hur man gör eller behöver hjälp i sup eller don. Jag gillar också att prata med folk och vara trevlig. Jag tycker också det ät kul med att specca eftersom man får se folks unika rp men. Jag har inga problem med att banna någon eller ta åtgärder med någon just för att jag kan hantera kritik och annat väldigt bra. jag är också väldigt aktiv av mig så kommer kunna hjälpa till med mycket. Älskar också denna servern så kommer göra allt för att den ska bli så bra som möjligt. Som sagt just nu är jag MA och vet alla coms och vet hur man gör när man ska specca eller något annat.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Det beror på helt vilken dag det är, är det en varm sommar dag så vill jag helst vara ut med kompisarna men kommer vara aktiv ändå när jag har tiden så på en varm sommar dag komemr jag vara aktiv runt 5-6 timmar. på en dag man bara vill sitta inne så kommer jag vara väldigt aktiv runt 12 timmar på en lördag om inte mer
Hur länge har du spelat på Unive? sedan 18 oktober 2022
Har du tidigare erfarenheter som staff? Som sagt är jag MA och vet hur man gör inom speccande och interjuver osv.
Jag kan skriva kommandsen nedanför.
svban, du bannar någon i en timme
sv, du skriver i sv chatten
spec, du tar upp spec meny och kan specca vem du vill som är inne på servern
spec off, du slutar specca någon
bring (id), du drar någon till din plats
goto (id), du går till någon
noclip, du blir onsynlig och kan specca eller så går du ut ur noclip
freeze (id), du fryser någon eller slutar frysa någon
tpm, du går till det stället man har lagt ut på kartan
dv, du tar bort ett fordon
toggleid, du ser någons id
clearchatforall, du rensar chaten om någon flöder eller skriver något olämpligt
ooc, du skriver något så alla ser det tillexempel om någon flödar så skriver man sluta flöda
sc, du skriver i staff chatten
ban (id) (anledning), när du ska banna någon
unban (hexid), när du ska unbanna någon
skin (id), du gör så att någon kan byta kläder om dem tillexempel är buggade
setjob (id), du ger någon ett jobb ig
Det är flera men dessa är viktigast
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej kan vara alla men är mest intereserad i dessa
Ditt discordnamn: Jesusbarnet#1150
Ange ditt födelsedatum 15 December 2009
Varför ska just du bli staff? Jag ansöker till staff just för att just nu är jag MA och vill få mer möjligheter och kunna hjälpa till mer i unive. Jag också väldigt mogen och kan hantera kritik utan problem. Jag vill bli staff just för att kunna hjälpa folk som inte vet hur man gör eller behöver hjälp i sup eller don. Jag gillar också att prata med folk och vara trevlig. Jag tycker också det ät kul med att specca eftersom man får se folks unika rp men. Jag har inga problem med att banna någon eller ta åtgärder med någon just för att jag kan hantera kritik och annat väldigt bra. jag är också väldigt aktiv av mig så kommer kunna hjälpa till med mycket. Älskar också denna servern så kommer göra allt för att den ska bli så bra som möjligt. Som sagt just nu är jag MA och vet alla coms och vet hur man gör när man ska specca eller något annat.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Det beror på helt vilken dag det är, är det en varm sommar dag så vill jag helst vara ut med kompisarna men kommer vara aktiv ändå när jag har tiden så på en varm sommar dag komemr jag vara aktiv runt 5-6 timmar. på en dag man bara vill sitta inne så kommer jag vara väldigt aktiv runt 12 timmar på en lördag om inte mer
Hur länge har du spelat på Unive? sedan 18 oktober 2022
Har du tidigare erfarenheter som staff? Som sagt är jag MA och vet hur man gör inom speccande och interjuver osv.
Jag kan skriva kommandsen nedanför.
svban, du bannar någon i en timme
sv, du skriver i sv chatten
spec, du tar upp spec meny och kan specca vem du vill som är inne på servern
spec off, du slutar specca någon
bring (id), du drar någon till din plats
goto (id), du går till någon
noclip, du blir onsynlig och kan specca eller så går du ut ur noclip
freeze (id), du fryser någon eller slutar frysa någon
tpm, du går till det stället man har lagt ut på kartan
dv, du tar bort ett fordon
toggleid, du ser någons id
clearchatforall, du rensar chaten om någon flöder eller skriver något olämpligt
ooc, du skriver något så alla ser det tillexempel om någon flödar så skriver man sluta flöda
sc, du skriver i staff chatten
ban (id) (anledning), när du ska banna någon
unban (hexid), när du ska unbanna någon
skin (id), du gör så att någon kan byta kläder om dem tillexempel är buggade
setjob (id), du ger någon ett jobb ig
Det är flera men dessa är viktigast
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej kan vara alla men är mest intereserad i dessa