Nekad jesserisso | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jesserisso

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja Lisas

Vad heter du IRL? Edvin

Vad heter du på discord? Jakobsson#1337

Hur gammal är du? 20År gammal

Hur länge har du spelat på Unive? Spelade för länge sedan utan medlem men nu för en månad sedan började jag med medlem och kört på sedan dess

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har ju jobbat på Marja sedan jag började för en månad sedan och alltid gjort det bästa för företaget. Jag vill fixa så det är en trevlig miljö där och alla ska trivas som jobbar. Vill dels fixa ordentliga arbetskläder med kostym helst och att det står Marja Lisas på dom, så man inte går runt i Hoodie eller bara en kostym utan något tryck. Sen också införa att man kan få pruta på bilarna lite så det blir en roligare RP för både köparen och säljaren men det är en tanke bara och kanske att man kan ha lite rabatter ibland också. Kanske går att ha så man kan pruta på nuvarande priserna lite. Jag vill anställa bra och trevliga människor som kan jobba upp sin karriär och göra Marja Lisas till en bra bilaffär. Anställa bra P-A+ som jag litar på och gör sitt jobb bra när jag inte är på plats.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har som sagt jobbat där länge och blev nyligen P-A men har inte hunnit gjort så mycket där än för blev det häromdagen men kan då faktura systemet och hur man beställer bilarna.

Hur ofta kommer du vara inne? Försöker vara inne 1 timme per dag men blir ofta mer men beror ju på med jobb osv

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Det skulle jag, Att bli Chef är ju inte allt men hade varit kul

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej ingen annan

Har du läst våra Regler? Yes det har jag.

Nekad! Vi har redan utsett en chef för detta yrke! Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka