jesper2.02131313131231
Icke Medlem
- Meddelanden
- 21
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas
Vad heter du IRL? Jesper
Vad heter du på discord? Jesper#1994
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 2-3 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla Securitas med att var a aktiv, Proffsig, Ta jobbet seriöst, inget lallande bland alla anställda, Bra radio diciplin, och ansökningar kommer vara svåra samt lätt att förstå när man ska ansöka, jag och en till polare kommer att få upp Securitas till 100% igen
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfaren het inom chef och Securitas jag har jobbet och varigt chef på Securitas jag var anställd på Securitas när jag var medlem på Storstockholm samt chef på en del olika servrar samt att jag trivs med Securitas och så
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja 100%
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej [Unive on top!!!]
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Jesper
Vad heter du på discord? Jesper#1994
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 2-3 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla Securitas med att var a aktiv, Proffsig, Ta jobbet seriöst, inget lallande bland alla anställda, Bra radio diciplin, och ansökningar kommer vara svåra samt lätt att förstå när man ska ansöka, jag och en till polare kommer att få upp Securitas till 100% igen
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfaren het inom chef och Securitas jag har jobbet och varigt chef på Securitas jag var anställd på Securitas när jag var medlem på Storstockholm samt chef på en del olika servrar samt att jag trivs med Securitas och så
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja 100%
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej [Unive on top!!!]
Har du läst våra Regler? Ja