Accepterad Jesper Schöitt | Medlem ansökning [NI_zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jesper Schöitt

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Gustafsson565

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. hej mitt namn är Lasse Schöiit. jag är född 2002 och jag gillar att jobba och ha ett tryggt samhälle. jag har mycket erfarenhet inom busisness världen men mitt mål med den här ansökan var att jobba som polis eller på mekonomen. Jag är en väldigt snäll och hjälpsam person som gärna hjälper till om de blir problem / kris. Jag bidrar gärna till ett fint och tryggt samhälle där alla känner sig trygga. Det vill säga att mitt största mål är att få bli polis här på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna bidra till RP servern genom att hjälpa till i olika evenemang som t.ex. tävlingar, festivaler och allt som krävs för ett roligt och bra samhälle där alla lär känna varandra och är snälla mot varandra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska fokusera på att skapa en positiv och engagerande upplevelse för den andra spelaren. Snarare än att bara sträva efter att vinna och vara bäst själv. Det handlar om att främja en berättelse där båda parter kan njuta och utvecklas i spelet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, RDM står för random death match och innebär att man inte kan döda någon hur som helst det måste alltså finns en anlednaing till det. Powergaming innebär att jag kan inte ljuga framför staff för att det ska gå bra för mig och inte den andra personen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har spelat på ortenwave tidigare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag har ett driv inom politiken, hade kunnat tänka mig att bidra inom den politiska världen. Jag gillar även att stå upp för dom som inte kan!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka