Accepterad Jesper Schöitt | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jesper Schöitt

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? gustafsson565

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lasse schöitt 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam generös och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lasse växte upp i en stad utanför malmö. han gillar att meka med moppeder och bilar. bil intresset fångades upp när han var 3 år och fick prov åka platinumcars nyinkomna bilar . lasse har också haft ganska svårt med sin engelska under alla år i skolan. en av hans största intressen är att få bli golfsproff och spela i pga men ifall de inte går så kommer han satsa på jobbet istellet

Vad kan du bidra med till serverns RP? göra serverns rp rolig igenom att rp som och jag lever i verkligheten och vara så rp full som möjligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid kan vinna utan att motståndaren också ska vinna för de är så irl

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja en rdm en gång då jag råkade köra över och blev bannad av de

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm : skadar någon med vilje utanm anledning Vdm : När man kör på någon med vilje Combat logging : loggar ur ett scenario copbait : försöker få polisens uppmärksamhet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag har ett driv inom politiken, hade kunnat tänka mig att bidra inom den politiska världen. Jag gillar även att stå upp för dom som inte kan!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka