Accepterad Jesper kejllgren | Medlem ansökning (raggee)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jesper kejllgren

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper Kjellgren

Vad är ditt discord namn? Jeppe#3936

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Pablo Svensson, Han gillar fordon eller mera allt som har med motorer eller fart att göra. Han gillar känslan av att åka snabbt, det är som fjärilar i magen. Han är född 1999 och har haft en spännande men bra barndom. Han brukar kunna känna känslor väldigt bra, han märkte det i en tidig ålder redan när han var 9 år för att han kände den dåliga magkänslan att någon kommer hända. Redan kl 13:00 så hörde han massa oväsen ifrån TVn det var något på nyheterna som var skrämmande för en 9 åring, det pågick en brand i ett kvarter bort från honom. Han hade en pappa som ägde en korvkiosk inte för långt ifrån Ica och en mamma som jobbade med barn som behövde hjälp. Dom hade en normal inkomst till familjen så dom hade kanske inte råd med allt Bobby ville ha så han fick bara nödvändiga saker av sina föräldrar. Senare i livet så fick han ett bra jobb på Postnord och där med så kunde livet för han bara börja.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att kunna bidra med massor av sakerna 1 av sakerna är att jag kommer att kunna skapa scenarion som kommer att vara kul för icke medlemar, medlemar, civilare och kriminella eftersom att jag vet hur jag kan göra ett bra och roligt scenario för alla. Sedan tycker jag inte att det hela tiden är kul att vinna scenarion då jag kan skapa ett scenario som jag då jag inte min karaktär vet att jag kommer att torska bli medvetslös OSV för att jag tycker att det är viktigt för ens karaktär att förlora ett scenario någon gång eftersom att annars så kommer ju inte min karaktär att lära sig något så hur ska min karaktär utvecklas då. Kommer även att bidra med en hög rp nivå seriöst rp som kommer att gynna servern och kul för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för makt och pengar (powergameing) och inte bara vinna, alla ska ha kul även den andra personen och inte bara en själv alltså att båda personerna ska ha roligt i ett scenario

Hur hittade du Unive? Polare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka