Nekad Jesper kejllgren | Medlem ansökning[Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jesper kejllgren

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198140673590/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper Kjellgren

Vad är ditt discord namn? Jeppe#3055

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Pablo är en ''snäll om du är snäll'' kille. Hetlevrad men samtidigt lugn. Pablo är en kille med mycket bakgrund till sitt liv som han helst in kriminella stegen och uppnå ett skönt umgänge med god tillgång till pengar såsom skydd på gatan.nte pratar om. Han är uppväxt i en slum i utkanten av Stockholm där hans föräldrar avled när han var 17 år gammal. Efter många om och men så flyttade han in i Multistaden då han inte var bekväm med Stockholm efter allt som hänt där. Nu är han 32 år gammal och vill bli en av dom större namnen på gatan. Hans intresse handlar mycket om bilar efter han sett alla fina bilar grabbarna i orten körde runt i bilar som bmw, mercedes och mycket mera. Fart och kriminella saker har han alltid dragits till efter allt han upplevt så hans mål är att klättra på de

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har en bra rp jag vet hur man rpar han varit en bra rpare på andra serverar och vill hitta en ny och har fått en massa förslag om unive så det är därför jag e här.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig intresserad av unive är att jag tycker att det är en väldigt proffsigt gjord server som väldigt många spelar på jämfört med andra serverar i Sverige. Eftersom det finns så många aktiva på servern finns det även mycket personer inom polisen sjukvården etc som kan hjälpa till när man behöver och det är ett en av det viktigaste jag letar efter i en RP server

Hur hittade du Unive? jag hittade unive via en streamer vid namn Cosmo tykcte det såg ut att vara jätte kul och jag ville verkligen börja spela på en rp

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bidra till att utveckla denna Community med mitt RP och själv kunna hålla en professionell och hög RP nivå då man vill ta detta seriöst och ibland fly ifrån det verkliga livet till denna underbara digitala värld

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill vara med att tycka till på Unive hålla mig uppdaterad och gärna bidra via Discord där jag är engagerad och allt jag lärt mig kunna dela med mig till nya spelare där jag också varit en gång i tiden och det inte alltid är lätt som ny spelare och kunna alla regler och förhålla sig till dem, i denna front kommer jag kunna vara engagerad för o hålla kvar nya spelare o få dem att hitta en mening i servern. Vill dessutom bidra med mitt RPande för att inspirera nya spelare och nuvarande att hålla denna höga RP nivå.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag är jätte aktiv jag spelar runt 6-7 timmar på vardagar men 13+ timmar på helger

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka