Nekad jesi | Ansökan till Servervakt (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zikes

Icke Medlem
Meddelanden
235
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? jesi fadi

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2006

Vad heter du på discord? jesi#0366

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag 17:00-21:00
tisdag 17:00-21:00
onsdag 16:00-21:00
torsdag 16:30-21:00
fredag 16:00
lördag ibland 12:00-23:00 eller 10:00-23:00
söndag 12:00.23:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har nästan spelat i 1 och halv månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? försöka att göra unive ett bra RP server och att inte folk ska bara lalla och göra saker om nån kör på folk och ingen admin och mod är inne eller inte där just den tiden då ska banna han sen gå in i support och visa klip om att de lalla eller vad de gjorde jag skulle DV många billar som ligger typ ute på väggen satt inte servern crashar eller att de blir lagg,dycnk

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill att unive ska va ett bra ställa att folk kommer joina de kommer säga aa den här servern har bra RP och inte så många lallare

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle hjälpa DV billar som ligger huller om buller och banna folk om de lallar eller gör något som förstör servern eller rp ar inte bra och kör typ 200 i stan då kan jag repotera det till support med id.eller om jag märker att nån bryter reglerna plus jag har bra efaren om SV för har varit i en annan server och vet alla regler och skulle kunna veta om nån bryter regler

Varför ska just du bli servervakt? För att jag har bra efaren för jag har varit i en annan server och kan mycket om regler och sånt t.ex om nån vdm eller rdm då vet jag vad jag ska göra jag har spelat länge och sett många som har bryt regler och skerv report men ingen svarar och ibland hinner jag inte se deras id så det skulle vara bra skulle kunna göra allt för att hjälpa jag gillar inte folk som joinar bara för att förstöra.

Varför vill du bli servervakt? för jag vill hjälpa servern och ha det bra för alla och att det inte finnas många som bryter reglerna och förstör då blir det inte kul att köra då kommer folk tro att unive är en dålig server och alla har dålig RP

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban (id) (anledning) ger en spelare 30 min ban,/kick (id) (anledning) sparkar nån från servern ,/revive (id) du återupplivar nån,/dv du tar bort närmaste fordon,/sv servervakt chat,

Är du whitelistad på serven? ja jag är whitelistad

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad 3 gånger det va när jag var ny i servern jag sparka på nån bil sen blev jag bannad i 40 dar ,andra powergammade hag körde bil upp för bergen sundförluf,trejde jag lörde för snabbt i staden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej, jag kör bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka