Inaktuell jesi | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zikes

Icke Medlem
Meddelanden
235
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? jesi

Vad heter du på discord? JJ KK#6969

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har hört att det är segt att vänta på att bli intervjuad och jag upplevde själv att det var väldigt jobbigt med väntandet. Jag har fått min medlemskap indragen och behövde göra om den, det tog oerhört lång tid för att den skulle bli besvarad och jag vill inte att det ska hända någon. Ifall man har gjort fel och ska få andra chanser ska det ske snabbt och rättvist.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? ni ska välja mig för att jag kommer ta så många ansökningar som jag kan och intervjuer. Visst jag är 15år men jag kan läsa dunder och gillar det. och älskar att prata med människor och hjälpa personer. och jag kommer vara glad hela tiden även fast jag haft en dålig dag och allt. vill verkligen bli medlemskap ansvarig och om jag blir kommer jag sköta mitt jobb inget strul. kommer även inte priotera (stav) mina vänner innan alla andra. Och inte godkänna bara för det är mina vänner. :)

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker alltid man ska bemöta en människa med den bästa sidan man har. Under dom flesta år har jag alltid försökt bemöta människor med ett glatt humör så dom får energi och att dom känner att den här personen är alltid glad och den ger mig energi, han vill jag vara med ofta. Men i detta fallet vill jag att dom som jag intervjuar ska få ett bra första intryck och tycka jag är trevlig och ger dom en chans att utveckla och berätta mer en kanske mer detaljerat en vad dom hade i sin ansökan. Jag tror att många är mycket bättre muntligt på att förklara än skriftligt. Men sammanfattat så tycker jag att man alltid ska bemöta en människa med ett humör man vill att den andra människan ska ha.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? För mig innebär medlemskap i Unive att du är en del av gemenskapen och du är en del av rp på servern när du till exempel kan ha ett jobb eller vara kriminell etc. när det behövs många fler människor på jobbet, t.ex. inom vården, polisen YOU NAME IT etc. Om alla var medlemmar skulle antalet människohandlare minska enormt eftersom människohandlare inte skulle lägga tid på att ansöka om medlemskap. Unive är en server öppen för alla men ju fler medlemmar desto fler vill verkligen ha stort som det är idag eftersom med medlemmar kan du få din bil reparerad eller vårdad och mycket mer.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? som medlem på unive tycker jag att man ska ha en bra rp nivå och inte lalla. även om du flippa ur för det är så roligt så ska man ha en bra rp nivå hela tiden. kunna reglerna väldigt bra veta vad rdm, vdm, copbait, powergaming är ocg mer rgler på servern även vara snäll mot alla på discord servern och ingame.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? väldigt stort ansvar för jag kommer göra folk till medlemmar på serven vilket är ett stort ansvar enligt mig. ska vara aktiv ta många ansökningar intervjuer varje dag. inte vara slarvig liksom bara göra för jag vill göra klart de. ska läsa igenom varje ansökan noggrant och neka dom som är dåliga och skriva varför jag nekade inte bara utveckla utan utveckla bla bla bla. och godkänna dom som var bra på intervjun och bar skriftlig ansökan. kommer även ta ansvar för mitt jobb sköta mig med allt och om jag behöver hjälp så tar jag hjälp. vet inte om man kan komma åt alla roller och ge men om man kan de så kommer jag sköta mig med det och inet ge mig någon roll eller nåt. kommer ta ansvar över mitt jobb :)

Hur ser din aktivitetet ut? 20 till 40 ansökningar per dag mer om jag har tid. lov cirka 5-10 timmar per dag ungefär 35 ansökningar per dag på lov och så många intervjuer jag hinner. helger så kommer jag vara väldigt aktiv många ansökningar och intervjuer vet inte ungefär men kan lova minst 25 - 35. :)

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? nej bara på unive;)

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej =)

+Rep En aktiv person som jag är väldigt säker på kommer att göra ett bra jobb som medlemskap ansvarig. Han är mogen och seriös och vill servern det bästa! <3

+rep kunnig bra formulerat bra utveklat vissar att han kan tar tag i saker
+rep förtjänar helt enkelt rollen som meldmeskaps amsvarig

+rep väldigt skön kille enkelt att prata med och är väldigt tydlig när han förklarar och skulle verkligen passa som medlemskaps ansvarig

Tillbaka