Accepterad jerry åkersson | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jerry åkersson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Lillemor

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. min karktär heter Toyvo Mäkinen, Toyvo är 23 år gammal född 2000. Toyvo tillsammans med sin brorsa har haft en svår uppväxt, med båda sina föräldrar som medlemmar i motorcykel klubben Lost Mc. Detta ledde till att Toyvo och hans bror som heter Jarmo både kom snabbt in i den kriminella världen utan val. Men Toyvo gillade inte hur den kriminella världen fungerade och började kolla mer på den sidan som bekämpar kriminella, alltså polis myndigheten. Intresset växte fort fram och Toyvo började sin gymnasiegång hos polisen. Brorsan, Jarmo tyckte inte om detta och fortsatte sin gång i de kriminellas händer. När Toyvo tog studenten började han direkt som aspirant hos polisen. Både hans föräldrar och släktningar hatade hur han bytte sida och tyckte han var en förädare. Men detta stoppade inte Toyvo då han började klättra i polisens ranger och blev snart polis kommissarie.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Erfaren rpare vilket betyder att jag kan skapa roliga scenarion där båda parterna kommer ha roligt. Eftersom jag har erfarenhet kommer jag kunna lära andra hur man utvecklar sina scenarion genom att göra dem roligare och utdragna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara sikta på att vinna varje scenario man är med i, utan att faktiskt försöka skapa ett roligt scenario där både parterna ska kunna ha roligt och vilja skapa fler scenarion med dig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, OOC: ooc alltså out of character är t.ex. det som händer utanför spelet. att prata ooc IC (in character) kan både förstöra och skapa tråkiga scenarion. Metagaming: att ta information från t.ex. discord och använda det till sin fördel ingame. RDM: döda någon utan anledning. VDM: döda någon med ett fordon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har rpat på flertal servrar innan där det finns strikta regler och whitelist.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har mycket erfarenhet av RP då jag spelat på både Unive men andra servrar innan. Vill börja spela på Unive igen för att testa och förbättra kunskaperna hos RPn som finns just nu.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka