Antagen jerran1234😒 | Ansökan till Staff [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal vĂ€ljare
    1
  • Omröstningen stĂ€ngd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dalle_4đŸŒč

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
5
Vad Àr ditt namn i verkligheten? alex

Ditt discordnamn: dalle_4

Ange ditt födelsedatum 12 Augusti 2007

Varför ska just du bli staff? Jo jag vill bli staff för att jag har spelat pÄ Unive aa typ i nÄgra veckor dÄ hela denna tiden varit sÄ himla kul. Sen jag började pÄ Unive har jag alltid sett upp till staff teamet för nÀr man var ny sÄ var det som att staff Àr kungar. Jag vill nu utveckla mig sjÀlv i detta staffteam för att vara en förebild. Om jag skulle bli staff skulle jag ha bra bemötande i Àrenden, skulle lÄta dem tala ut vad dem har för problem och sedan lösa det pÄ nÄgot sÀtt, Àr det en motparnet och en partner som har lite problem i deras rp och Àr smÄtt sura pÄ varandra sÄ kommer jag sköta det snyggt be en i taget prata och göra det pÄ ett lugnt sÀtt istÀllet för att ta in deras kompisar och sÄ blir det vÀrsta hetsiga argumentationerna i support. Jag vill som staff bli omtyckt, inte vara nÄgon hetsig som bara försnabbar Àrenden och inte tar tiden och lyssnar, jag vill göra gott för alla och ta rÀtt ÄtergÀrder pÄ rÀtt regelbrott.

Vad tycker du inte fungerar pÄ Unive? jo men de jag inte tycker funkar pÄ unive Àr rpandet. Visst de finns mÄnga spelare som har bra rp och sÄnt men de finns mÄnga lallare pÄ servern som Àr inne och förstör för hela servern med deras lallare. Det Àr inte okej att folk ska sitta och vdma/rdma massa folk. Jag kommer att Àndra pÄ det. En sak ja inte heller tycker funkar Àr social rpn. Helt Àrligt unive saknar sociala rp (sÀger inte alla) Men de flesta gör faktiskt de. Vissa folk ser unive som en 100kordie server dÀr man köper krim för att sedan gÄ in och skjuta sedan lÀgga upp montage pÄ servern helt patetiskt helt Àrligt. Att man har sÄ trÄkigt liv att gÄ in pÄ en rollspel server och förstöra för den och lÀgga upp montage pinsamt beteende. Jag vill ocksÄ fixa rpandet med bilar i staden. Visst man kanske kör lite snabbare Àn vad man fÄr pÄ moterÀvgarna men att köra förbi torget i 400km Àr riktigt dÄlig rp. Man tÀnker inte pÄ att de finns stor risk att rÄka vdma folk. Sen sÄ mÄste folk börja förstÄ att regler Àr till för att följa inte för att bryta,

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nÀmnde ovan? jag och staff teamet skulle ta tag i detta via att skriva ut att man ej ska lalla pÄ allmÀnna platser, och frÄn kriminella sidan tex e cop, clogg eller /die dÄ kan man hÄlla ett möte eller skriva ut att det Àr ej acceptabelt och att inga ska gö detta och om nÄn gö detta sÄ kommer grova ÄtergÀrder att tas.

E cop - Om nÄn skulle lÀgga en e cop under ett scenario och nÄn har klipp pÄ det dÄ kan man med Staff teamet ta ett snack och frÄga nÀr vi ska hÄlla ett möte och om en staff kan skriva ut att man ska ej e copa ifall nÄn gör detta och det finns klipp pÄ det kommer ni Äka pÄ grova ÄtergÀrder och mötet ska hÄllas om det som ej fungerar och som ska utvecklas.

/Die - Staff teamet och jag skulle ta tag i detta via att hÄlla koll i support ifall nÄn har sett att nÄn gör det eller reports och sen sÄ logs ifall nÄn gör det, jag skulle ha tagit upp det med huvudansvariga för krim att hÄlla ett mötet om alla dessa grejer som man ska inte göra för att inte tappa sitt vapen och it bli kidnappad.

C logg - Jag och staff teamet skulle ha sagt till nÄn som Àr högt uppsatt ifall dem kan hÄlla ett mötet om saker som ska ej ske bÄde frÄn kriminella, poliser och medlemmar att man ska ej c logga ifall det Àr nÄgot scenario som pÄgÄr och vi staff teamet kan skriva en text om c logg för alla poliser, kriminella och medlemmar som man it ska göra och att ÄtergÀrder kommer att tas och att vi i staff teamet vill inte se att det kommer att hÀnda.

Lall - Folk som lallar pÄ allmÀnna platser tycker jag Àr bara lalligt, jag och staff teamet kommer att försöka vÄrt bÀsta för att fÄ bort lallandet frÄn allmÀnna platser och andra platser via att skriva ut, hÄlla ett möte och att om nÄn gör det ig sÄ gör vi ett samtal (för att berÀtta att man ska ej lalla pÄ allmÀnna platser för det kan leda till ÄtergÀrder som ban) eller skriver i ooc sluta lall annars ÄtergÀrder kommer att tas .

Bloodfx, killfx, soundfx, tracers och det dÀr - Detta ska inga ha för att fÄ en fördel i det dÀr scenario tex se vart skottet kommer ifrÄn som Àr tracers, soundfx skjuter nÄn i huvudet sen sÄ hör man pling pling och dÄ vet man att den Àr död, killfx skjuter nÄn i huvudet sÄ ser man typ konfetti kommer frÄn huvudet för att veta att den Àr död, bloodfx nÄn som ligger ner efter att ha blivit skjuten i benet dÄ kommer man fram skjuter massor av skott frÄn nÄgra meter sen sÄ har man bloodfx sen sÄ ser man mkt blod komma ifrÄn kroppen dÄ vet man att den Àr död och detta ska ingen ha ifall nÄn har detta för att fÄ en fördel i ett scenario kommer ÄtergÀrder att tas samt sÄ kommer vi staff teamet skicka att och kanske hÄlla ett möte om saker som jag har skrivit om.

Pittning - Pittning ska inte ske frÄn nÄgon speciellt alla som kör pÄ Unive tex kriminella, medlemmar och poliser och ifall det hÀnder kommer ÄtergÀrder tas pÄ den som pittar en person för att vinna ett scenario, jag och staff teamet kommer att ta tag i detta vi kommer försöka med alla saker som behövs som att skriva ut och hÄlla ett möte men man ska kö för att man ska ha roligt frÄn bÄda sidorna inte frÄn en sida och den ena tycker det Àr inte ens roligt.

Fear rp - Jag och staff teamet kommer ta fixa detta med folk som fear rpa via att skicka ut och ha ett möte om fear rp och ifall man fear rpar nÀr nÄn riktar mot dig dÄ kan det leda grova ÄtergÀrder ifall det hÀnder i nÄgot tillfÀlle. Jag tycker att fear rp ska ej ske i scenarios dÀr folk riktar mot dig för ifall nÄn riktar mot dig och sÀger upp med hÀnderna dÄ ska man rpa med de via att ta upp hÀnderna.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt Àr det för dig att agera professionellt? Hsom staff för att visa att man Àr kompetent och driven sÄ ingen tycker att du Àr inkompetent och inte driven eller otrevlig för om man Àr staff sÄ ska man vara trevliga mot alla som man bemöter, för att vara staff man ska agera professionellt via att ha en lugn ton, snacka snÀllt mot varandra (vara trevlig mot dem man bemöter) och att visa att man Àr mogen och kompetent som staff.
Jag tycker det Àr vÀldigt viktigt att agera professionellt som staff för dÄ kan man visa att man Àr en bra staff och vet vad man ska göra för om man inte vet vad man ska göra dÄ blir det inte bra (assÄ reglerna om nÄn begÄr reglebrott).

Hur ska du lÀgga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? MÄndag: 16:30 - 22:00
Tisdag: 16:20 - 21:00
Onsdag: 19:30 - 02:30
Torsdag: 17:20 - 21:00
Fredag: 22:20 - 03:00
Lördag 21:00 - 07:00
Söndag 19:30 - 23:00

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? i tvÄ Är ungefÀr

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja pÄ andra servers ex ortenwave

Vilka omrÄden i staff teamet Àr du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det nÄgot omrÄde utifrÄn de ovanstÄende som du inte Àr beredd att jobba inom? nej

Senast Àndrad:
+rep kan sin grej, BÄST PÅ ALLT, HAN ÄR INGEN JÄVLA 12 ÅRING SOM RESTEN AV STAFF TEAMET ÄR MVH, GE HAN STAFF NU!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka