Nekad jerran1234😒 | Ansökan till Servervakt [Ceon]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nyx040

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
5
Vad Àr ditt namn i verkligheten? alex

Vad heter du pÄ discord? jerran1234

Vad Àr ditt Hex:ID 11000013cb21780

Ange ditt födelsedatum 18 April 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. MÄn: 15:00-23:00
Tis: 15:00-23:00
Ons: 15:00-23:00
Tor: 15:00-23:00
Fre 15:00-02:00
Lör: 12:00-02:00
Sön 12:00-23:00
.

Hur lÀnge har du varit medlem pÄ Unive? jag har varit medlem sedan 2022 men nu kommit tillbaka till servern igen för att spela me de gryma folket som kör pÄ unive

Hur mÄnga gÄnger har du blivit bannad/avstÀngd (Bifoga Bild) gÄr ej skicka bild för Àr pÄ luren men pÄ min ban total stÄr de bara tre gÄnger jag varit bannad pÄ unive den med cracki var fel aktig

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts huvudliga uppgift Àr att hjÀlpa staffsen och förminska jobbet för dom. Som en servervakt har du som uppgift att ge konsekvenser pÄ regelbrott och hÄlla servern ren och fin för nya spelare. Vid en ban ska du alltid dokumentera det och skicka in bevisen, annars resulterar det en unban. Vid olika situationer dÀr du befinner dig i ett scenario och du skÄdar nÄgon som gör ett fel i sin RP, sÄ ska man veta konsekvenserna för detta och veta hur det ska upplÀggas pÄ ett sÄ smidigt sÀtt som möjligt (t.ex. inte banna nÄgon mitt i ett scenario, hellre efter). Revives ska alltid dokumenteras och ska ha intyg pÄ att du fÄr göra en revive (ska Àven finnas bevis till det). En servervakt har som uppgift att ta hand om servern och vara lite över en average medlem, du ligger pÄ steget mellan Medlem och Medlemskap Ansvarig och ska sköta ditt jobb rÀtt och smart. Med detta ska du ha kunskap inom unives regler och se till att personen fÄr en lÀngre ban om de gjort nÄgot grovt.

Varför vill du bli servervakt pÄ servern? för jag vill hjÀlpa folk och vill kick/banna folk som gör fel pÄ servern sÄ som lalla. jag ser jÀtte mkt lall dagligen och dÄ kan ja va dÀr som sv för att fixa de och kick elle sv ban dom

BerÀtta sammanfattat vad korruption och abuse Àr och hur de kan förekomma pÄ olika sÀtt som servervakt. Att man tex revvar under/efter en skottlossning, man anvÀnder toggleid som wallhack i skottlossningar osv samt kickar folk för att dom kanske tar din bil altsÄ saker som göra att du fÄr en fördel och detta fÄr INTE tillkomma!.

Nekad.

Anledning: du har blivit permanent avstÀng 2024-09-08 av tredjepartsmjukvaror. ubnannad 2024-09-26.

Du fÄr ansöka igen om 2024-11-26

Lycka till nÀsta gÄng!

Senast Àndrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka