Nekad Sickan12 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Adoni

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
156
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad heter du på discord? riktigawiking

Vad är ditt Hex:ID 11000016f0092cd

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är jätte aktiv om dagarna. På vardagar så är jag mycket aktiv måndag från 15:00 till 22:00. tisdag 15:00 till 21:00.
Onsdag 16:00 till 21:00. Torsdag 14:00 till 22:00. Fredag 13:00 till 1:00 på natten. Lördag 13:00 till 1:00 på natten. Söndag 13:00 till 21:00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? nån månad nu.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit bannad innan för fear rp men det var länge sen

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts upp gift är att försöka göra så att inte spelare på servern ska begå regelbrott samt underlätta för staff teamet. En servervakt ska rpea som en helt vanlig spelare ingame och rpea som vanligt. Men om det sker regelbrott så ska en servervakt ta klipp och banna spelaren för det regelbrott spelaren har gjort och sen ta det vidare med en staff. En servervakt ska veta också vad /svban är och /kick. Kick ska man använda tex om nån lallar milt eller inte beter sig/afk. Svban använder man för att banna någon i 30minuter den kommanden använder man när någon begår ett regelbrott. Men annars så är en servervakts uppgift att underlätta för staffteamet

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill vara med och utveckla rp nivån och hålla koll så det inte sker regelbrott eller lallande på servern och göra rp nivån högre. Jag vill också bli servervakt så jag kan underlätta för dem underbara staffsen som jobbar hårt och försöker. Jag kommer sätta stopp på allt lallande och alla regelbrott som sker jag kommer att vara väldigt hård när det gäller regelbrott.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är att man utnyttjar sina perms som man har tex som att kicka någon för ingen anledning. reviva dig själv eller svbannar folk för något dem inte har gjort och bara utnyttjar sin makt. Abuse är väldigt oproffosionellt och kommer leda till mycket lallande på servern och en dålig utveckling på servern

Senast ändrad:
Nekad.

Uppfyller inte våra riktlinjer för att bli servervakt.

Tillbaka