Accepterad Jerran1234đŸ‘¶đŸż | Ban Överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dalle_4

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
2
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978570112/

Ditt Hex-ID: 11000013cb21780

Vad Àr din discord tagg? jerran1234

Vem var det som bannade dig? ludde

Bild pÄ banmeddelande: ludde.webp

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? tror Ludde banna mig för jag hoppad ut ur min bill och började skjuta drekt pÄ dom som vi hade krig mot och döda dom som Àr brott pÄ krigs regler och soicale bris för sa inget och bara hoppa ut och sköt dom som en ren idot

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. ja jag skulle hjÀlpa mina vÀnner för dom skicka massa prios och nÀr ja kom dit hörde ja mÄnga skott sÄ Äkte ivÀg lite sen sÄ Àr ja 80 m frÄn platsen de skott skjuter kommer en bill fram till mig och hör dom sÀger tror detta Àr en op och dÄ börja ja hoppa ut och skjuta dom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta Àr du en 100% rÀtt ban dÄ jag som en ren idot brött mot servernas regler och dÄ förkÀnnar ja denna bannen till 110%

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit bannad för olika saker sÄ som emote abuse och suntförnuft men det var ett tag sedan men pÄ senaste blev jag bannad för trazers olika grejer men dessa bannsen Àr obeskrivlig hur mkt jag tagit lÀrdom av det har egentligen strÄlande koll pÄ allt men det som hÀnde var ett stort misstag av mig att göra sÄ. jag har nu lÀrt mig en ny sak tar handlingar försiktigt eller vad som Àn uppstÄr för egentligen Àr det bara sig sjÀlv som drabbas i slutÀndan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja först snacka med dom och va soscial och inte va en idot som hoppar bara ut och skjuter för jag vet ni inte vill ha sÄna pÄ servern men detta va ett mistag som ej kommer hÀnda igen

Har du lĂ€rt dig nĂ„gonting efter din ban? ja vĂ€ldigt mkt detta kommer ej ske igen och kommer nog försöka rp pĂ„ nĂ„got annat i ett tag. och vill bara sĂ€g tack ludde för du lĂ€tt mig behĂ„lla min roller ❀❀❀

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast Àndrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka