Nekad Jerkill | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jerkill

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198299174376/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Jergill

Vad är ditt discord namn? jerkill#5711

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Nilsson. Han är uppväxt i Stockholm och har gått el linjen på gymnasiet. Han är 20 år och gillar att dricka, festa och skapa nya kontakter. Hans mål med livet är att ha kul och skaffa en jävla massa bilar. Nils har bland annat snöskotrar och bilar som intresse. Nils är en person som verkligen lever en dag i taget. Han låter livet göra sitt och ser vart han hamnar. Han har ingen direkt bestämt jobb när han kommit in i staden, han ska se vart han hamnar. Nils har varit överallt vilket gör att han även testat på olika städer, livsstilar samt yrken.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med seriös och bra rp. Denna typ av rp tror jag verkligen behövs. Jag kommer också försöka hjälpa folk med dålig rp förmåga samtidigt som jag utvecklar min egna rp. Mitt mål med ett scenario är att båda partnerna vara nöjda och glada, det tycker jag är viktigt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Trevligt Community och seröst rp gör det väldig mycket roligare att spela på unive än andra lite mer lalliga servrar.

Hur hittade du Unive? Såg cosmo_bt på tiktok samt att jag har en kompis som spelat en del på unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utveckla både mitt och andras rp:ande. En annan sak som jag börjat gilla sedam jag började rp:a är att om man tex bråkar med nån och vill slå personen så kan man kidnappa personen eller kidnappa någon av personens vänner och utveckla scenariot istället för att bara åka och skjuta han. Man gör scenariot långdraget och få många personer och parter inblandade är betydligt roligare än att bara skjuta och sedan släpper det.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att hitta nya och roliga scenarion. Samt att skaffa många feta bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka