Inaktuell Jensen38 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jensen

Icke Medlem
Meddelanden
351
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Jensen

Vad heter du på discord? Jensen#6522

Ange ditt födelsedatum 25 Februari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att vilja bli medlemskap ansvarig är för att jag vill att detta ska bli en server med bra community och så många som möjligt ska få den möjligheten att kunna bli medlemmar. Rp på denna servern e okej men jag vill få den så bra som möjligt och så många whitelistade/medlemmar som möjligt. Vissa vet inte hur man rp och just nu har ju servern börjat med en rp introduktion 18:00 och jag tycker att de är en jättebra sak för att folk ska lära sig rp. Alla som skriva ansökningar och väntar på intervjuer vill jag hjälpa. Jag har varit Medlem på denna servern väldigt länge och har även rp som kriminell väldigt länge så att jag vet hur man rp:ar. Jag tycker att hög rp e väldigt viktigt, själv så tycker jag och jag tror nog att andra också tycker de, man ska vara seriös och inte lalla, spela efter sunt förnuft och hjälpa unives rp. Själv tycker jag att jag följer detta kriterier. Huvudsaken med detta är att jag vill serverns bästa och de här var varför jag vill bli medlemskap ansvarig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Några kriterier som jag tycker att jag uppfyller för att bli så kallad medlemskap ansvarig är att jag är mogen, har rp:at länge även som kriminell, jag följer sunt förnuft och jag är snäll mot folk. Denna servern är den jag spelar på och jag vill få jag vill hjälpa denna servern med dess community samt rp. Jag tycker att jag är tillräckligt mogen även om jag bara e 08.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta folk som dem vill och på ett bra och respektfullt sett. Att besvara folk på ett dåligt sätt och vara otrevlig leder absolut ingenstans. Jag kommer bemöta folk så att dem känner att dem vill spela på den här servern och känna sig trygga!
Man ska ha en bra ton och välkomna folk.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle bidra med att få en högre rp nivå på fler medlemmar för att vissa medlemmar förtjänar inte rollen för att dem kan inte bara bete sig och e dåliga på rp och jag vill hjälps dem med de. Jag ska bidra med att hjälpa till att få ett bättre community.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Det viktigaste är att en medlem ska kunna alla grundregler. Tänka extra på sunt förnuft och bemöta staffs och alla andra på ett bra sätt och sen att man ska kunna rp på en seriös och bra nivå de är mina krav.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det krävs ett väldigt stort ansvar. Servern hänger på en och de ska tas på ett stort allvar. Om man är medlemskap ansvarig så har man ett stort ansvar för serverns framtida rp och tycker att de ska tas på ett stort allvar. Det är väldigt viktigt att den man ger medlemskap rollen till är en värdig rp:are. Att man läser igenom den där ansökningen en extra gång.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar 15:00-23:00 förutom måndagar och torsdagar då jag har träning och inte kan spela längre en två timmar typ men försöker att vara aktiv så mycket jag kan ändå. Helger 10:00-02:00 förutom vissa helger då jag har match.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på en annan server då de skulle förstöra allt och unive e den bästa.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ni gör ett bra jobb i staffteamet o h skulle vara väldigt glad om jag fick bidra med att hjälpa servern med medlemmar

Tillbaka