Nekad Jensen | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jensen.

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198818247653/

Ditt Hex-ID: 11000013323c3e5

Vad är din discord tagg? Jensen#6522

Vem var det som bannade dig? Snigel master.

Hur lång tid var din ban? vet ej de stod 20 dagar men nu så e de 1 dag och 5 timmar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lalla samt RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dem bannade mig för att jag var nere vid piren och där var de slagsmål och a alla slogs liksom. Sedan blev jag bangad av 4 pers och när jag kom upp sa sa jag aj och sen slog jag tbx och så vart de största bråket liskom och jag fattar ju att de e lall.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade vart vid apoteket och köpt medicin sedan åkte jag tbx till piren och där slogs alla igen. Ambulans servervakter och allt. Jag hoppade ut yr bilen och blev slagen sedan slår jag tbx och jag blir bannad och jag fattar ju att de är lite värre för mig som e biträdande chef på meko, de var fel av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättvis bann. Det jag gjorde var helt klart lall men kanske inte RDM för jag var ju inte ens nära på att döda någon. Men jag var liksom biträdande på meko och jag börjar slåss liksom och de e ju fel. Delägaren av servern stod och kollade på vad alla gjorde och sa att de var töntigt och jag förstår honom till allra högsta grad de jag gjorde var jävligt fel men jag hoppas verkligen att jag kan få en till chans de skulle vara skit kul och as snällt av er för att jag tycker att de här e den bästa servern och liksom att de e den bästa som finns och har liksom inget att spela om jag e bannad i typ 20 dagar till och jag tycker ändå att jag hade en ganska stor roll inne på unive som biträdande för nu e de bara abdisson kvar och rasmus e aldrig inne. Men de ändrar väl inte något på min bann. men hoppas verkligen att ni kan förlåta mig och de jag gjorde de var fel liksom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag höll på att plocka valmo och gjorde heroin och skit utan att ha krim rollen och efter de så läste jag alla regler och allt och lärde mig att aldrig göra om de igen och efter de har jag bara blivit bannad för jätte konstiga saker och jag lovar att jag gör inte såhär annars eller så de var bara den här gången jag slogs liksom klockan var 3 på natten och a jag var trött och kunde liksom inte tänka för stunden att de jag gjorde var fel men nu i efterhand förstår jag att de jag gjorde var fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte åkt till piren eller bara att jag inte skulle slagits med alla för att liksom de e ju lall och jag vet de de var bara de att jag inte kunde tänka för stunden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig göra sådär igen för att de var skit fel av mig och jag lovar att jag brukar inte hålla på så. Jag tar ansvar jobba och anställer folk på meko de e liksom de jag gör.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka