Accepterad Jensa | Medlem ansökning /Huggr)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jensa

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199166911523/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jens

Vad är ditt discord namn? Jensa #4002¨

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter , Christian Karlsson och är 35 år och han har bort i Jömjö staden ett tag nu. Liam är född 2000-01-17 Han är religiös Han tror på gud, Han är väldigt Trevlig, Har mycket kompisar, på fritiden gillar han att vara med kompisar spela fotboll och basket. Hans far var en Fiske man Hans far var en snäll man vid namn Olle Karlsson, Han lärde Christian allt han kunde om basket.
allt självklart ärvt från sin far. På dagarna tillägnade Christian sin fritid att vara på sjön. Han hade fått en enkel eka med en 15hästars motor på av sina föräldrar när han fyllde 16.

Men under senare tonår så hitta inte Christian någon vilja att fiska och åka båt, Istället vara ute i Norrköping city med sina kompisar och hitta på sattyg och vara med dom äldre. Självklart fick det konsekvenser, Christian började med narkotika och att hänga allt för mycket med gängkriminella och göra olika saker som t.ex. snattning, elda bilar och då & då skjutningar.

Mitt när det var som mest så gick Christian föräldrar bort i en trafikolycka. Och det fick Holger och tänka till om livet
Var det verkligen såhär han ville ha det
Han bestämde sig snabbt för o sluta med allt och göra en ny start med livet. Så han bokade ett flyg till Unive

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag just ska bli medlem på unive är enkelt, jag kommer bidra med ett finare roleplay.och när jag rpa så ta jag det seriöst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriös rp. och roliga scenario och jag kommer lägga massa tid servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De spelar ingen roll om man vinner eller fölora så läng man ha roligt så vinner man.

Hur hittade du Unive? på server listan så klart

Godkännd efter muntlig intervju Välkommen
:unive:

Tillbaka