Accepterad Jennifer | Ansökan till Servervakt [hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jennifer

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jennifer Karppinen

Ange ditt födelsedatum 29 Mars 1999

Vad heter du på discord? zietra#0555

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12-05 någonstans därimellan

Hur länge har du spelat på Unive? Snart i 3 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag hade sett till att hålla scenarion och servern så clean som möjligt där jag befinner mig. Jag hade försökt förminska lall genom att varna spelare, alternativt kicka/banna dem om det ej fungerar. Hade även sett till att RPn för tjejer som oftast drabbas av sexuella trakasserier samt kvinnoförnedring förbättras, genom att visa nolltolerans för det slags beteendet och direkt varna spelare som bryter mot reglerna. Jag är oftast med i scenarion, stora som små, där det ibland inte finns andra servervakter eller staff tillgängliga, och då kan det vara bra att ha en SV på plats som kan sätta stopp på regelbrott tidigt in i scenariot, för att det inte ska eskalera till ett supportärende.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som mestadels motiverar mig till att bli servervakt är just den diskriminering och trakasserierna som tjejer oftast får uppleva vart dem än befinner sig. Jag har en hög smärttröskel, men någonstans måste också folk tänka på sunt förnuft (sunt förnuft är inte att kalla någon köndiskrimenade ord direkt man ej får som man vill). Eftersom jag också är med i många sociala scenarion och vill kunna fokusera på att utveckla den sociala RPn på t. ex allmänna platser, och vill då inte att min eller mina medmänniskors RP ska förstöras av folk som inte tar det seriöst!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tycker själv att jag bidrar med bra rp, och är väldigt aktiv och med i många scenarion. Jag har dedikerat många timmar till Unive, och vill kunna känna att min och andras RP ej ska förstöras för att folk känner att dem vill gå in och "leka av sig" på denna server. Eftersom jag är aktiv och involverad i mycket social RP, så vet jag att jag kan bidra med att städa upp när det behövs för att behålla den fina och roliga RPn man oftast lyckas RPa fram!

Varför ska just du bli servervakt? Jag är mogen, har spelat ett tag och vet när det är dags att sätta ner foten när folk inte är seriösa eller börjar diskriminera folk. Jag är extremt aktiv och är involverad i många scenarion där jag vet att det lätt blir regelbrott, och då vill jag vara som en stödpelare för andra spelare och påminna dem när regelbrott börjar ske, alternativt ta till med konsekvenser i behov.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill kunna sätta stopp på mindre ärenden såsom lall och diskriminering, så att det inte ska utvecklas till ett supportärende för att det går för långt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Dem commandon som SV använder är mestadels /revive /kick /toggleid /svban /dv och liknande

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans I början blev jag bannad för att ha lallat på piren, men något som diskuterades med staffs och löstes! Men efter det tog jag min RP steget högre, och började fokusera på att RPa mer seriöst.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

+rep, välutvecklad och välformulerad ansökan. Anser värdig Sv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka