Accepterad Jenkan5 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jenkan5

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198045475797/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jens

Vad är ditt discord namn? Jenkan#7471

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ted Hake, han är 21 år gammal och är en trevlig kille, han kommer från en vanlig svensson familj men han har blivit mobbad under sin uppväxt och detta har gett honom tjockt skinn på näsan. Han vill alla väl och ställer gärna upp för sina kompisar men detta ska man inte luras av då han kan svika en vän för att tjäna en peng, (allting har ett pris). Han gick ekonomi på gymnasiet och har därefter bara jobbat på en matbutik innan han flyttade in i Unive-Staden så han har hela staden att utforska framför sig. Hittills har hans enda sätt att tjäna pengar varit att vaska efter guld i vattendraget men Ted vill skaffa sig ett rejält jobb där han får vara mer social och växa som person i yrket och därför ansöker han nu om medborgarskap i Unvie-Staden. Ted skapar sig gärna nya vänner och beger sig gärna ut på nya äventyr i staden och upplever sånt som han inte har upplevt innan. Detta både för att han själv gillar det men även för att han gillar att ge andra upplevelser som de kommer minnas för resten av deras liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag är duktig på rp, jag har koll på alla regler och jag (samt min karaktär) är väldigt social av mig och för att kunna skaffa mig ett social jobb så behöver jag vara medborgare i staden. Jag vill bidra med roliga scenarion i staden som ger lycka till alla involverade och som utvecklar allas karaktärer och rp förmågor. Jag tycker att jag är mogen nog för att få ett medlemskap och därför ansöker jag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös och kreativ rp, Jag kommer att vara delaktig i många sociala scenarion där jag kommer sträva efter realism och verklighets trogna saker som sker, men ändå något kreativt så att det inte blir banalt och tråkigt. Jag kommer skapa roliga scenarion som andra medlemmar i staden kommer ta del av och på så sätt bidra till att de också har roligt och att deras karaktärer utvecklas.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inser att rpn består av flera parter och att alla parter behövs och är lika viktiga, rpn är ett samspel mellan oss och vi måste därför ta och ge och se till så att alla involverade har roligt och detta innebär att ibland gäller det att låta motparten vinna ett scenario för att rpn ska fungera och vara rolig. Man ska även inse att man kan ha rolig rp även om man inte vinner scenariot, man kan skapa roliga scenarion även om den andre parten fick som den ville just den gången.

Hur hittade du Unive? fivem's serverlista, men även sett streamers spela på den, om jag inte minns fel så hette den multistaden då

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka