Nekad Jefe1 | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jefe1

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Ban-referens
fivem-gansen-zu4w — FiveM, Utgår 2026-03-21
Anledning: Upprepar Crasherna utan att RPa på det
Bannad av: S1gge12
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Tja, jag testade en import jag var intresserad av att byta mot. Efter en stund körning insåg jag att den va buggad då jag kunde köra igenom gatulycktor bla. jag använde mig av /me i syfte av ''ont'' ''yr'' eftersom den va buggad gjorde jag inte en större deal av det. I efterhand inser jag att jag gjorde fel och jag har tänkt under ett längre tag och insett att jag måste utveckla mitt rpande när det gäller liknande händelser. Det var en ren miss imed att den va buggad rpa jag lite på det men gjorde ingen större deal av det. Jag har insett mitt fel och ber om förtroende att jag ska kunna visa till er att jag lärt mig av mina misstag.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag skulle göra ett utvecklat scenario där jag rpar på mina känslor och mående. Jag skulle inte använt mig av bilen sekunden jag insåg att den va buggad. Jag körde den i 2minuter sen slutade jag.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag gillar denna servern mer än nått annat. Det är helg och har gott käk på g. Ber om förtroende om att bruka mitt ansvar rätt då jag gärna vill spela denna underbara kväll. Jag kan ge mig ert ord att jag kommer bruka mitt ansvar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka