Nekad Jeeff | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jeeff

Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? _jeeeff elr Jeeff#2610

Vad är ditt Hex:ID 1100001465ce352

Ange ditt födelsedatum 3 Oktober 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är online i princip varje dag, och då ca ingame 2-3 h och om jag inte är det är jag online via mobil.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 18 februari 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) ca. 10-15 ggr.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt gör det jobb som helpern inte hinner med. man kan inte alls säga att en servervakt är en helper på något sätt eftersom det är en liten liten del av vad alla helpers uppgifter är, utan att sen sv är en vanlig rpare som ser till att de andra sköter sig. om någon beter sig dåligt eller lallar så har man möjlighet till en kick eller sv ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför just jag vill bli servervakt är för att jag vill hjälpa till på servern, jag tycker om att hjälpa till samt hålla koll. Jag hade gjort sv arbetet bra samt sett att folk hade skjött sig genom en kick eller sv ban beroende på hur grovt det är. Jag har tidigare varit helper men valde att avgå då jag inte hade tid med staff arbetet. Jag har tidigare varit sv men blev av med den eftersom jag glömde gå på ett möte.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Detta är när man t.ex är i en skottlossning och dör, och med hjälp av sin /revive återupplivar sig och sina kompisar för att vinna scenariot. En annan sak är att i ett scenario använda toggle id för att se vart personerna befinner sig. detta är två exempel på abuse/korruption.

Tillbaka