Inaktuell Jeeff | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jeeff

Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? Jeeff#2610

Ange ditt födelsedatum 3 Oktober 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att söka till Medlemskap Ansvarig är att jag tycker det är kul, jag har tidigare varit staff då jag bland annat godkände och nekade skriftliga och muntliga intervjuer, och det är därifrån jag fick intresset. Jag tycker det är roligt att läsa samt svara på Medlemskap Ansökningar. Jag har även polare som är MA och de säger att det är ett väldigt roligt arbete och det är ju också en sak som bidrar till att jag just vill bli MA. Jag är även en trevlig grabb som är väldigt aktiv och kommer bemöta alla blivande medlemmar med bra attityd.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni just ska välja mig som MA är för att jag är en hårt arbetande grabb som lägger ner en hel del tid i mitt arbete. Varför jag ska bli Medlemskap Ansvarig är för att jag är väldigt aktiv samt vill hjälpa till på servern, jag hade lagt ner all min tid till att göra allt MA arbete. Om jag hade fått chansen att bli Medlemskap Ansvarig så hade jag gjort järnet och visat vad jag går för. Som jag även skrev i stycket över så är jag väldigt aktiv och kommer bidra med många rättningar och svar. Jag är som sagt en väldigt trevlig grabb som kommer ge järnet o rätta många ansökningar. Jag är en pratglad person som kommer ta ett flertal intervjuer och ansökningar om dagen, Jag kommer ta detta jobb seriöst och göra medlemskap ansvariga stolta.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra med respekt oavsett, man ska vara trevlig med bra attityd och lyssna samt svara på vad de säger trevligt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Om man ska bli medlem så ska man ju givetvis kunna alla grundregler, om en icke-medlem blir medlem utan att kunna reglerna så skulle det ju bli kaos, dem hade använt vdm, powergaming och allt de skulle kunnat göra och det hade ju fått servern att se dålig ut. Man ska ha en hyfsad rp nivå som man kan spela med.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? om man ska ha rollen medlem så ska man kunna de flesta reglerna, man ska även ha en hyfsad bra rp, man ska kunna bete sig både in game och ooc,

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ansvaret som medlemsskap ansvarig skulle jag säga är att välkomna nya medlemmar samt rätta och ta medlemsskap ansökningar. Man ska

Hur ser din aktivitetet ut? Skoldagar: måndag: 16 - 00, tisdag: 16 - 21, onsdag, 16 - 00, torsdag: 16 - 01, fredag: 14 - 03, lördag: 11 - 03, söndag: 11 - 01. Lov: måndag: 12 - 02, tisdag: 11 - 00, onsdag: 12 - 02, torsdag: 11 - 03, fredag: 10 - 03, lördag: 12 - 03, söndag: 14 - 03

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Absolut

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka