Nekad Jayden abdi | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jayden abdi

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jayden

Vad är ditt discord namn? punchsreturn

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jayden abdi 25 (2000)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? hjälpsam, Kreativ, vänlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag kommer från en tuff bakgrund, där utmaningar har varit en del av vardagen. Att växa upp i ett område präglat av kriminalitet har format mig på många sätt, men det har också gett mig en stark vilja att bryta mönster och skapa en bättre framtid för mig själv. Trots de hinder jag har mött, har jag alltid haft en inre drivkraft att utvecklas och nå mina mål. Min bakgrund definierar inte min framtid

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra till serverns RP genom att spela en genomtänkt och realistisk kriminell karaktär.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man kan eller ska spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man är villig att låta den andra parten lyckas. Det betyder att man inte alltid spelar för sin egen karaktärs framgång, utan istället bidrar till en mer realistisk och engagerande berättelse genom att acceptera förluster och konsekvenser

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig brutit mot reglerna med avsikt. Jag tror på att följa spelreglerna för att skapa en bra och rättvis upplevelse för alla.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Combat logging och mycket fler.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som verkligen uppskattar realistiskt och engagerande rollspel. Jag är alltid villig att lära mig och utvecklas i mitt spelande, och jag är noga med att följa regler och respekt för andra spelare. Jag gillar att bygga komplexa karaktärer och skapa dynamiska scenarier som inte bara är intressanta för mig, utan också för andra i servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka