Nekad Abbe hamo | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbe hamo

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? skitnerdig9224

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jayden

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? STARK som en BJÖRN men inte så MODIG

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jayden föddes i en liten by i dom norrländska skogarna, hans pappa var bil mekaniker och hans mamma var doktor. Mamman var alltid snäll och hjälpte han när han fick ont. Jayden hade några svåra år i skolan från sexan till nian då han fick mycket stress inför prov, men han kom in på gymnasiet och han sökte som mekaniker som sin pappa. Sen när han blev 20 år då skapa hans sin egna verkstad som låg i Umeå och han fick mycket betalt, alla tyckte han var bra som mekaniker. Men det blev för mycket som så han la ner verkstaden och blev bilförsäljare då det var mer lugnare. Han bilda en familj när han blev 25 år gammal och då jobba han fortfarande som en bilförsäljare och hans fru var mamma ledig. Åren gick och hans barn blev vuxna och hans dotter började jobba på sjukan och hans son började jobba åt sin far. Hans son blev chef. Hans dotter fick hjärncancer och dog när hon va 45 år. Far, mor och son var ledsna hela tiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med social rp och gör så bra scenarion som möjligt. Jag gör scenarion som är roligt för båda parterna. Jag har varit meldem innan så jag vet hur man rpar men har tagit en paus och är redo att komma tillbaka nu när skolan är igång igen och inte har så mycket att göra på kvällarna nu.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för att någon än en själv ska vinna varenda gång men man ska inte ställa sig mitt i en skottlossning för att motparten ska vinna men tex att det är ett polis jag kan dem också få vinna scenarion. Det handlar även om att båda ska ha kul i scenariot inte att någon ska vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait = Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet t.ex Du befinner dig vid ett trafikstopp, bredvid dig står en Polis. Du kör mot rött. fearrp = Innebär att du inte värnar om ditt liv t.ex Du åker ensam till en mörk bongård, plötsligt dyker 4 bilar upp med beväpnade män. De riktar på dig, du försöker springa därifrån fast de har vapen mot. nlr = Innebär att du minns saker som hände precis innan din karaktär dog t.ex Du har blivit kidnappad vid ett gänghus, du blir avrättad. Efter din återuppståndelse går du och berättar vem som avrättade dig. combait loggning = Innebär att du loggar ut eller försöker kringgå ett pågående scenario. Efter du dött, ska du vänta 5 minuter och sen trycka på "E" och respawna. Därefter ska du ej vara inne på karaktären. Loggar du ut innan dess är det COMBAT LOGGING.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka