Accepterad Jay_w | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jay_w

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? Jayfrm_63rd

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter jay han kommer från chichago usa och alltid varit en kriminell grabb med mycke drömmar, Första dagen han kom till svergie träffa han en grabb som heter Marre, Marre va en mogen grabb och en lojal grabb däremot ville han hjälpa Jay så han kunde lyckas med sitt liv i svergie. Jay va alltid en fin kille han gillade sin Mamma jätte mycke men när han va liten så lämna hans pappa, Efter det så va Jays känslor spräckta det innebär att han va alltid arg när det kom till känslor men till slut ändan så hade han en Mamma och hans Mamma supporta han hela tiden och gillade han och skulle aldrig lämna han. Men när marre hjälpte Jay med svergie så såg han en grabb som hette leylo, Leylo va en kriminell grabb som va alltid skön när ja menar skön så va han hög på hasch men Jay tyckte att Leylo va koll så Jay brydde inte sig om Marre och börja hänga me Leylo. Jay fick träffa på kriminella livet med Leylo, Leylo visa alla drogställen och visade Jay hur man känade pengar Jay tyckte om Leylos Vibe så han gick med Leylos gäng. En dag så blev Jay slagen av ett gäng som hette Yakuza Jay gick till Leylo och berätta till han att han blev sönderslagen av några grabbar med kines ögon Leylo blev shockad och ringde sina vänner....
efter det så gick Leylo och Jay till en skog Leylo skulle prata me jay om en grej och han hade en joint i munnen medans han prata. "lyssna Jay du ser ut som en miskin just nu ta en joint ska visa till dig min bästa vän"
efter det så drar Leylo upp en Tokarev 33 med ett förläng mag, Sedan säger han -
" Kolla de här är min bästa vän och han är din nu ha på dig den hela tiden minsta lilla så drar du upp den och visar vem påriktigt du är...
Efter det så visa Jay vem han pårikitgt va.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa servern med att ha bra rp och inte lalla runt och följa alla regler det innebär att ja måste följa regeln suntförnuft om ja ska rollspela här på unive annars kommer det va absolut ingen ide och rollspela och jag ansökte till unive för jag vet att det är en riktig bra rp server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man rollspelar för att ha kul inte för att ha makt och vapen eller försöka vinna i ett scenario om du gör detta så bryter du regeln (Powergaming 2) Och det är jätte dåligt jag ansöker till medlem här på unive för jag vill rollspela på en bra nivå och inte på en lall server.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan massor av regler jag kan alla men kan berätta den viktigaste som jag måste följa om jag ska rollspela här på unive det är suntförnuft, Suntförnuft är en bred regel det innebär att man måste tänka så verkligt som man kan t,ex jag kan ej köra en bil 300km per timme framför en polis det skulle jag aldrig gjort i verkligheten så suntförnuft är ju helt enkelt att man ska tänka som du tänker i verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på massor av seriösa rp servers däremot har jag ansökt till staff till dom flesta och har fått godkänt jag har aldrig fått en chans och spela här på unive , Och nu ansökte jag till medlem och hoppas jag får gokänt.Dessutom kan ja massor av regler och är bra på rollspela.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej har inte så mycket kvar och berätta men vill säga bara en sak till, Att jag kan garantera jag kommer följa regeln "suntförnuft" till hundra procent för att jag vill göra en bra rp miljö här på unive.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka