jaws | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jaws

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad heter du på discord? jawsncs

Ange ditt födelsedatum 25 December 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli medlemskaps ansvarig eftersom jag har märkt att dom inte tar intervjuer ofta osv. Jag vill oxå bli en del av MA teamet o bli en större del av Unive. Jag vill kunna hjälpa nya personer att bli medlemmar o kunna starta sin tid på Unive. Jag tycker de hade vart riktigt kul o spännande o vara medlemskaps ansvarig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag kommer ta intervjuer ofta, svara på folks ansökningar, o vara en aktiv MA. Jag är en snäll o trevlig kille som gillar o hjälpa folk osv. Jag kommer därför inte vara en blyg kille i intervjur osv o vara trevlig o välkomnande till dom som kommer o tar intervju.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor med respekt o vänlighet, vara snäll o trevlig är de viktigase som finns enligt mig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Man ska vara professionell o ha respekt mot andra. Man ska ha en bra attityd även om man mår dåligt / har en dålig dag. Man ska behandla vem som helst med respekt, de spelar ingen roll om du inte gillar dom eller så, alla ska behandlas med respekt o vänlighet. Om jag blir MA kommer jag se till att jag förklarar intervjun bra så dom förstår o kan gå vidare.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom ska vara professionella inom rpn, kunna de dom gör o vara tillräckligt mogna. Inga 10 åringar som kommer komma, skjuta lite o dra. De ska vara bra på rp, skapa roliga scenarion o hålla sig till reglerna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ha ett stort ansvar o behöva hjälpa många. Jag är bra på att ta ansvar för stora saker så inget större problem för mig. Jag skulle då ha ansvaret att behöva hjälpa folk, ta intervjuer o prata mycket. Men de är de jag gillar, så inga problem där.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet ser bra ut, veckodagar när de e skola blir de runt 2-6 timmar, lov kan de bli upp till 10 timmar, o helg 5-8 timmar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Tillbaka