Nekad JawadEsport | Chef-jobb ansökan | [Autoexperten] | [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JawadEsport

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Auto Experten

Vad heter du IRL? Jawad

Vad heter du på discord? abor3d_0

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år typ kanke mer

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag är en aktiv arbetsledare vilket tror jag behövs om man ska vara en chef. Jag kommer först att satsa på auto aktiviteten genom att anställa personer som verkligen vill jobba och ta det seriöst samt kicka folk som lallar runt och gör fel, Jag kommer ochså lyssna på alla tipser och ider inför autos framtid och försöka göra så mycket bra ifrån mig. Jag kommer ochså att vara på plats och kolla hur jobbet genomförs och se till att alla åker nöjda ifrån oss. Det kan jag gjöra genom att ha lagom priser och bra kundservise. Jag kommer vara rättvis mot alla och inte ge höfre lön till vissa folk utan bara för dem som jobbar seriöst blir upphöjda. Dessutom kommer jag ha en jätte hög rp nivå och kommer inte tillåta lall hända i auto och inga regelbrott mot servern.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Mekonomen flera gånger. Innehade alla olika befattningar utom arbetsledare. Så jag var assistent, Så jag kan hantera förarsystemet och beteendet. Jag skulle vilja säga att jag har fina erfarenheter för det var där jag tillbringade större delen av min tid på college!. Men självklart kommer jag göra bra ifrån mig på auto ochså lika fint som på mekonomen.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag minst 8 timmar och är jätte aktiv

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka