Nekad JawadEsport | Ban Överklagan [KebabRille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JawadEsport

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199426459452

Ditt Hex-ID: steam:11000015764573c

Vad är din discord tagg? ABO R3D#6366

Vem var det som bannade dig? @kebabRille

Hur lång tid var din ban? 8 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han trodde att jag lurar honom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag frågade han ifall han ville köpa en import sen så börja han säga att det inte är import och att jag lurar han när jag har bevis på att den är import

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att jag har gjort fel eftersom jag har bevis på att den är import och att jahg inte luras och sammtidigt tycker jag att jag gjorde fel när jag lota en person och ångrade det, och jag såg inte att jag skulle hoppa support

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tänkte bara att jag inte ville bli bannad igen och körde role play

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha lotat han där på sjukhuset men det andra ljög jag inte ens om eller lurades för att jag har bevis på att den är import

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lota folk

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Det var ingen Import eftersom den inte ligger under undefined och anledningarna du sa va att det var någon färg som är chrome och det vet du själv om + du undvek support när jag skrev både DC, IG och när jag kicka dig. med stora bokstäver

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka