Accepterad JawadEsport | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JawadEsport

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199426459452

Ditt Hex-ID: steam:11000015764573c

Vad är din discord tagg? ABO R3D_0

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag finisha en person istället för att rpa mer och ta det socilat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner åkte runt i 2 bilar en bil kommer och från ingen stans en person går ut och börjar skotta mot oss han löyckas få min ena vän död och den andra skadad tills jag får han i 1 skott och han ramlar men jag valde att finisha honom och där fick jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är både och tycker jag då jag har all rätt att döda honom då det är pågoende skottlottsning och polisen kan komma, plus att han redan döda min vän vilket ger mig anledning att döda han, en annan sak skulle kunna vara att kidnappa honom men det tycker jag man väljer själv och inte ska straffas för det då irl man skulle ha dödat en mördare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit avstängd för "Suntförnuft". Det var inte en felaktig ban och jag tycker det var en bra ban. Det som jag lärde migg av det var att läsa reglerna noggrant och att tänka logiskt i sitt rollspelande. Suntförnuft har verkligen hjälpt mig att förbättra rollspelandet. Även denna ban har hjälpt mig att tänka efter och jag lär mig mer om rollspelandet och era regler av denna ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat kidnappa honom och jag tycker att det är personligt val ifall han döda så kan han också bli dödad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kommer inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka