JawadEsport | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    5
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JawadEsport

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Jawad

Ditt discordnamn: abor3d_0

Ange ditt födelsedatum 20 September 2004

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag har sett på senaste tiden att det är så extremt mycket regel brott och Lall som sker varje dag som går och jag skulle velat hjälpa till att få stopp på allt det där lallet. Och sen kommer jag va otroligt aktiv i staff arbetet för jag vill få upp rpn till en sån hög nivå jag bara kan hjälpa till med. Sen skulle jag velat bli typ support ansvarig för jag ser att det sitter folk och väntar på indragning hela tiden och va så snabb jag bara kan i support och reports för att hjälpa folk. Sen skulle jag specat mycket just för att hjälpa folk i typ Krim senarion så det inte sker något regel brott under senariot typ som dom kidnappar eller skjuter utan anledning eller skriver mycket ooc och hetsat och så.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det är lite dålig rp på några i servern. För mycket vdm och rdm, dessutom finns det många buggs. Man brukar sitta i sup i mer än 20 min för att bli dragen av helpers vilket är lite dåligt. Jag kommer att försöka förbättra detta genom att vara trevlig/aktiv. Och med mina erfarenheter kommer jag kunna ha en stor koll på serverns rp och att det sköts som det ska göra

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer vara extra noga med bans och klippen och vara väldigt rättvis. Ska ochså försöka hjälpa folk i sup så snabbt som jag bara kan. Ska försöka vara en bra förebild på servern och noga med all lall och vdm , rdm. Ska ha koll på folk som ej rpar skador, för att det är väldigt dåligt att inte göra det. Ska försöka FIXA SETTINGS ÅT FOLK SOM DET LAGGAR FÖR. Dessutom kommer jag att bidra med min aktivitet då det behövs som staff. Jag kommer att sammarbeta med mina staffs kompisar och prata tillsammans angående rpn samt andra staff ärenden.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Agera professionellt är mycket viktigt enligt mig men man ska ändå agera utifrån hur personen är det vill säga agerar personen som en robot ska du också göra det är personen glad ska du också va glad OSV men det viktigaste är att man agerar professionellt! Men man ska alltid vara en bra förebild.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Måndag 16:00 till 21:00 staff, 21:00 till 22-23 rp.
Tisdag 14:00 till 20:00 staff 20-24 rp
Onsdag 15:00 till 20:00 staff, 20:00 till 22-23 rp.
Torsdag 16:00 till 20:00 staff, 20:00 till 22-23 rp.
Fredag 5:00 till 20:00 staff 20-24 rp
Lördag 09:00 till 02-06 staff och rp
Söndag 10:00 till 22-24 staff och rp
Lite annorlunda varje dag. eftersom har skola/jobb.

Hur länge har du spelat på Unive? Typ 3 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har mycket erfarenheter och kunskaper eftersom jag är Servervakt just nu, och jag har varit staff innan, och MA. Är dessutom jätte aktiv.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej är redo att ta jobba med vilken som helst i ett bra sätt

+rep skön staff var han innan. Borde komma tillbaka

+rep Var jätte trevlig till mig i support tidigare när han var staff, förtjänar bli staff igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka