Accepterad Jasser | Ansökan till Servervakt [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jasser

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Jasser

Ange ditt födelsedatum 8 Mars 2006

Vad heter du på discord? jasser#8713

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varje dag men jag pluggar också mycket. Jag kommer ungefär kunna spela 3-5 timmar och 5-9 timmar i helger

Hur länge har du spelat på Unive? 4månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle försöka RP:a på ett bättre sätt genom att kicka dem som inte kan bete sig och Bana dem som går över gränsen så att jag visar att det är fel att göra så. Vissa lallar på det sättet att dem snackar halv ooc och drar ner på rp nivån vilket inte är bra. Jag skulle bannat dem i den tiden som dem hade behövt att bli (bannade/kickade) det beror också på hur grovt ooc dem snackade. Jag skulle också tagit bort bilarna från vägarna eftersom att jag inte tror att det är så realistiskt att ställa bilarna mitt på vägen. Dem som inte spelar efter sunt förnuft skulle också fått en bann eller kick eftersom att det är oacceptabelt för mig. Jag skulle också försöka underlätta för staffsen så att när jag ser att någon bryter mot serverns regler skulle jag direkt (Banna/Kicka) den personen eftersom att det förstör rp:n för mig och för många andra.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill verkligen utveckla serverns RP så att servern blir mycket bättre och större så att fler kommer in. Jag älskar verkligen Unive och skulle gärna vilja ta nästa steg genom att bli servervakt och förändra serverns RP på ett bra sätt så att fler känner sig trygga i servern och bland folk som mig. Ibland när man Ra:r så kommer det människor som bara är där för att lalla och förstöra för andra i servern vilket drar ner på serverns rpa, Jag skulle gärna vilja göra något åt denna lallandet som föregår i servern genom att Banna/Kicka dem som inte beter sig så att RP Nivån höjs.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag spelar alltid efter sunt förnuft så att Det blir så verklig RP som möjligt och så att jag bidrar till så bra rp som möjligt. Jag sa också att staffsen får det lite enklare för sig själva när dem får mer sv vakter som underlättar deras jobb lite. Jag kommer också försöka höja serverns RP genom att få bort lallaren så att det blir bättre RP. Jag hade hållit koll på dessa personer som bryter mot reglerna och jag hade också bidraget med så hög och seriös RP som möjligt så att servern förbättras. Jag hade också hjälpt folk så mycket som möjligt, Till exempel om någon hade kört på en person med en bil då skulle personen bli bannad för VDM och om någon helt plötsligt tar fram ett vapen och dödar någon då skulle jag ha bannat honom för RDM. Som sagt skulle jag försöka hålla bort lallaren från servern och bidra med så hög RP jag bara kan.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att hålla koll på dessa personer som lallar och förstör servern från att utvecklas så att det blir så hög RP nivå som möjligt och har märkt att det är många som lallar nu för tiden och känner att dem borde gå bort från servern om dem ska fortsätta så här. Jag som Servervakt hade också försökt göra skillnader och höja RP nivån så mycket som möjligt på mig och folket runt mig. Detta är varför jag ska bli servervakt. Jag skulle använda dv vid bilar som står i vägen så att folk kan köra i lungn och ro sedan skulle jag använda kick/ban när det behövs vid vissa tillfällen.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli Servervakt för att ta bort alla som lallar och beter sig konstigt mot dem folk som har läst reglerna och följer reglerna. Detta kommer att höja rpn på servern och bidra till en bättre server som fler skulle vilja spela i. Jag skulle uppskatta att bli servervakt och hade också försökt göra stora skillnader som bara kommer vara positiva till exempel att ta bort lallarna

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan inte så mycket men tror att det är /kick(id)/toggleid/ svban(id) och anledning också på ban och kick skriver man efter till exempel /svban (anledning)

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans En gång när jag ville testa hastigheten på min bil blev jag bannad för powergaming och en gång när någon annan körde på mig blev jag bannad för VDM istället för han som körde på mig och tror att han som banna mig såg fel id och har aldrig blivit mer bannad en 60min

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka